عکس پرطرفداری که بهرام رادان با ستاره ها گرفت و منتشر کرد!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون)/ بانی فیلم نوشت:

حضور لوتار ماتئوس از اسطوره های قوتبال آلمان در «ورزش از نگاه دو» به همراه علی دایی یکی از غافلگیرکننده ترین برنامه های هفته گذشته تلویزیون بود که پس از مدتها جانی به آنتن بی رمق شبکه دو بخشید. هرچند از پتانسیل های این حضور، به دلیل ضعف مجریان در طرح سؤالات جذاب و اداره بهتر برنامه به درستی استفاده نشد، با این حال در همین حد هم قابل توجه بود.

اما در حاشیه پخش این برنامه، سازندگان ماتئوس را به رستورانی بردند که در آن چند چهره سینمایی هم شرکت داشتند. بهرام رادان به شیوه بردلی کوپر در مراسم اسکار امسال، یک عکس سلفی Selfie از مراسم شام گرفته و در صفحه فیس بوک و اینستاگرام خود گذاشته که بسیار هم مورد توجه واقع شده و لایک خورده است. (سلفی که معادل فارسی دقیقی ندارد، به عکسی گفته می‌شود که در مراسمی توسط یک نفر از آن جمع با حضور هر تعدادی که در قاب جا شوند، گرفته می‌شود و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.) اما در تصویری که رادان گرفته می توان تصویر خود او را در کنار محراب و پیمان قاسم خانی، همایون شجریان، پیمان معادی، علی باذل «(مدیر برنامه‌های رادان) علی دایی و لوتار ماتئوس دید.

اما دیگر وجه جالب این برنامه، رقابت شدید آن با برنامه «نود» بود که با این حرکت، به شدت از عادل فردوسی پور پیشی گرفت. جالب آنکه به صورت تلویحی وعده داده شد که در برنامه بعدی هم زین الدین زیدان حضور خواهد داشت که البته احتمالاً این خبر در حد یک ایده باقی خواهد ماند.

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

منبع: بانی فیلم


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.