عیادت مدیرکل هنرهای نمایشی از بهرام ریحانی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

در پی بیماری بهرام ریحانی – هنرمند پانتومیم کار – حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی، شب گذشته (۲۳ فروردین‌ماه) با وی دیدار کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، حسین طاهری به همراه رضا دادویی، مدیر شورای ارزشیابی و نظارت و سیداشرف طباطبایی مشاور مدیرکل، ‌ در منزل این هنرمند تئا‌تر حضور یافتند و در جریان جزییات بیماری ریحانی قرار گرفتند.

مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن ملاقات با هنرمندی که طولانی‌ترین پانتومیم جهان را بر روی آب‌های خلیج فارس و کوه دماوند اجرا کرده است؛ ‌ آرزوی بهبودی و حضور وی در صحنه نمایش را کرد.

ریحانی که سومین مرحله شیمی‌درمانی را پشت سر گذاشته است، ‌ نیز ضمن ابراز خوشحالی از توجه طاهری به وضعیت بیماریش؛ از تصمیم‌اش برای اجرای پانتومیم با ایده‌های جدید، بلافاصله پس از بهبودی خبر داد.

لازم به ذکر است بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم کار که برای انتقال دوستی و صلح در جهان، تاکنون اجراهایی در ایران و کشورهای دیگر داشته؛ از ۱۲ اسفند با بیماری سرطان کبد، مبارزه می‌کند.

او در آخرین اجرا، پس از مرگ سه کوهنورد ایرانی، به یاد آن‌ها به قله دماوند صعود کرد و در آنجا به یاد این سه کوهنورد به اجرای پانتومیم پرداخت.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آرشــــــــیدا (بالاتر از خطر 5):

    شب می رسد ز راه، ز راه همیشگی
    شب، با همان ردای سیاه همیشگی
    تردید در برابر بد، خوب، نیستی…
    چشمت چراغ سبز و سه راه همیشگی
    عاشق شدن گناه بزرگی ست گفته اند
    ماییم و ثقل بار گناه همیشگی

    با آرزوی ســـــــــــــــلامتی عاجل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.