«عیار ۱۴ »در تلویزیون گزارش فیلم های آخر هفته+جدول

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«پنجاه‌درصـدزنـدگی»

  جاناتان لوین

 ۲۰۱۱،آمریکا

یک

پنجشنبه ۲۲ تیر ساعت ۲۲

آدام جوان ۲۷ ساله ای که دچار بیماری سرطان است.زندگیش دچار تغییرشده و همسرودوست‌او تصمیم می‌گیرندکه در جریان درمان او را همراهی کنند، اماپس ازمدتی همسراو ظرفیت تحمل شرایط را نداردو او را ترک می‌کند.آدام به کمک یک مشاور دوستش کایل و مادرش به مبارزه با سرطان ادامه می‌دهد.

«رایزن عشق »

 جواد افشار

(تلویزیونی)

یک

جمعه ۲۳ تیر

 ساعت ۱۶

امیرحسین‌خجسته‌رایزن فرهنگی ایران دریکی‌ازکشورهای استقلال‌یافته‌شوروی سابق است. او در آنجا با زنی به نام مهشید روبرو می‌شودکه سالها پیش‌به‌اوعلاقه‌مند شده است. مهشیدکه مشاور یک شرکت توریستی است، به بهانه فراهم کردن تورهای مسافرتی به ایران،خودرا به امیرحسین نزدیک می‌کند.

حسن جوهرچی، لعیا زنگنه‌ومهدی صبائی

«گربه‌کلاه‌به‌سر»

 بو ولچ

۲۰۰۳،آمریکا

دو

پنجشنبه۲۳ تیر

 ساعت ۱۴:۳۰

کنرادو سالی‌پسر و دختری هستند که‌به‌همراه‌مادرشان جوآن‌دریک خانه زیبا زندگی می‏کنند.پدرآنها فوت کرده است. مادر آنها نیز دریک بنگاه معاملات ملکی کارمی‏کندو نمی‏تواندتمام‌روزمراقب آنهاباشد.کنرادپسری شلوغ و شراست که مادرش به هیچ‏وجه نمی‏تواند جلوی او را بگیرد. مدیرجوان نیز به او می‏گویدکه‌جلسه‌ماهانه ارتباطات‌مردمی‌این باردرمنزل او برگزارمی‏شود.اونیز از بچه‏هایش می‏خواهدکه‌یک روزهم که شده دست‌ازخراب‏کاری بردارند.

 

«بهار»

محسن توکلی

(تلویزیونی)

دو

جمعه ۲۳ تیر ساعت۱۷:۳۰

بهارمعلمی‌‍است‌که همسرش‌درآستانه بازنشستگی قرار دارد.۲ سال است که ازدواج کرده و خدا به آنها فرزندی نداده است.

جهانگیربرادربهارتصمیم گرفته است خانه قدیمیشان را خراب کندو در آن برج سازی کند.او رضایت همه خواهران را گرفته است‌و  فقط‌ رضایت بهارمانده است که او هم نگران مادرش است‌که آلزایمر گرفته و گاه حرف هائی ازگذشته می زند. سعید که ازدواج او با بهار،ازدواج مجدد اوست و خانواده اولش اخیراً ازخارج‌ازکشوربرگشته اندبه پیش آنها می رودو گوئی قصد دارد با خانواده اول و دخترش زندگی را ادامه دهد.بهارنیز از اینکه سعید دوست‌داردباخانواده اولش باشد بصورت توافقی از او جدا می شود، ولی درحین این تصمیم متوجه بارداریش‌می‌شود.

فاطمه گودرزی

«بگذار زندگی کنم» شاپور قریب

دو

جمعه ۲۳ تیر ساعت۲۳

منوچهروفریده‌زوج جوانی هستندکه بر اثر دخالتهای خانواده هایشان از هم جدا می شوندوسرپرستی دو فرزند خردسال آنها به منوچهر سپرده می‌شود. روزی برادر فریده به بهانه ورزش کردن به خانه منوچهر می رود و با بچه های آن بازی‌می‌کندومنوچهر برای گذران خرج زندگی‌انگشتر ازدواجش را می فروشدو با آن مقداری وسائل می‌خرد. پدر فریده به خانه آمده و از فریده‌سراغی‌می‌گیرد و با همسر خود درمورد آن بحث می کنند.

افسانه بایگان

«بازی یک مرد»

جی میلس گودلو

سه

پنجشنبه۲۲ تیر ساعت ۱۹

تیمی پرایس جوان هجده ساله ای است که به بازی گلف علاقه منداست.پدرش جیم پرایس حسابداراست.تیمی توسط پدرش برای دورگردی درباشگاه فاکس معرفی می‌شود. او دستیار موفقی می‌شود.کم کم تمرین فشرده او باعث می شود قهرمان کشور شود.

میسون‌کمپل و گری مسینیس

«گودزیلا»

رولند امریج

۱۹۹۸، آمریکا و ژاپن

سه

پنجشنبه۲۲ تیر

 ساعت۲۳:۳۰

 ارتش‌آمریکاباآزمایش های اتمی خود زمینه تغییر ژنتیک دربعضی‌ازموجودات را فراهم کرده است و موجودی به نام گودزیلا که شبیه سوسمار و بسیار غول آسا است به وجود آمده است. ارتش برای مقابله با آن زیست شناسی به نام دکترنیکو تاتوپلیس‌رااستخدام

 می‌کند .

متیو برودریک،ژان رنو و‌ماریو

«تپه هارلی»

دان موست

۲۰۱۱،آمریکا

سه

جمعه ۲۳ تیر

 ساعت ۱۴:۳۰

داستان این فیلم درباره سرنوشت اسبی‌به‌نامهارلی است‌که‌براثرفشارتمرین آسیب‌می‌بیند.مالک باشگاه تصمیم می‌گیردبدون‌توجه به آسیب دیدگی هارلی‌رابه‌مسابقات اعزام کند. اماشب پیش ازمسابقات هارلی از اصطبل فرارمی کند.

کریستوفرهانکینس و کریستین دور

«کوچولوها»

تام هارپر

۲۰۱۱،انگلیس 

سه

جمعه ۲۳ تیر ساعت ۱۹

اری‌یتیکلاک‌دخترپاد و هومیلی است. این خانواده از نوع آدم های کوتوله هستند.

شارون هورگان وکریستوفراکلستو

«عیار ۱۴»

پرویز شهبازی

چهار

جمعه ۲۳ تیر ساعت ۲۰:۳۰

مرد طلا فروش یک دزد راحین دزدی ازمغازه همسایه اش لومی‌دهد.دزد دستگیر و به زندان می افتد، اما قول می دهد که انتقام این کار را از او بگیرد. چند سال بعد دزدپس از آزاد شدن سراغ ظلافروش می رود،طلافروش هم ترسان به پلیس مراجعه می‌کند،اما پلیس می گوید که قبل از وقوع جرم کاری نمی تواند انجام دهد.مردطلافروش علی رغم داشتن فرزند دختری بنام طلا و همسر بازهم به یک زن دیگر علاقمند شده و تصمیم می گیرد تا با او فرار کند.

محمد رضا فروتن، پوریاپورسرخ،کامبیز دیربازومیناساداتی

«ماداگاسکار۲»

اریک دارنل

۲۰۰۸،آمریکا

تهران

پنجشنبه۲۲ تیر

ساعت ۱۳:۳۰

حیوانات باغ وحش که دل پری از ماندن در آنجا و نمایش های مسخره دارند با هواپیمایی که طراحی می‌کنند از آنجافرارمی‌کنند وهواپیمایشان در کنار یک برکه در آفریقا سقوط می‌کند.

بن استیلر،کریس راک،دیوید اسوینرو جاداپینکت‌سمیت

«گذرگاه مرگ»

کئونی وکس مکس

۲۰۱۰،آمریکا

تهران

جمعه ۲۳ تیر ساعت۱۳:۳۰

کین رئیس‌یک‌گروه پلیس‌مخفی‌است که‌معتقداست‌چون قوانین درکشور آمریکابه‌نفع‌تبهکاران عمل می‌کند، برای‌مقابله‌بافعالیت های جنایتکارانه بایدبه روش هایی شخصی‌روی‌آورد.دریک سوپرمارکت دو نفرکشته‌می‌شوند.کین و گروهش‌مسئول پی گیری این قتل ها می‌شوند و به دو نفر مظنون می‌رسند.

«پاییز پنبه زار»

یداله نوعصری

(تلویزیونی)

شما

پنجشنبه ۲۲ تیر

ساعت ۲۲:۳۰

پاییز پنبه زار روایت خاطره ای ست که برای معلمی تداعی می‌شود.درست درلحظه شروع کلاس پدر یکی از دانش آموزان وارد کلاسمی‌شودو پسرش را با ناراحتی از مدرسه‌می‌برد.معلم که ازبچه ها جویای احوال آن ها شد.متوجه

می‌شودکه‌خانواده دانش آموزش به علت بدهی قراراست آبادی رابه سمت روستایی ترک کنند.

حامد منافی و زهره صفوی

«اَرمُون»

یاسرطالبی

(تلویزیونی)

شما

جمعه ۲۳ تیر ساعت ۱۳:۳۰

داستان فیلم تلویزیونی‌اَرمُون‌درباره مسعود است که خارج‌ازکشوردرشهرهامبورگ آلمان‌زندگی‌می‌کند. اوپس‌ازمطلع‌شدن ازاحوال‌پدربیمارخود تصمیم بازگشت به‌وطن‌می‌گیرد،غافل ازاین که زمان همه چیز را تغییر دادهاست اوبه‌روستای پدری‌خویش‌بازمی‌گردد،

مسعود جمالی، مهدی خلیلی، داریوش شافی و خدیجه موسوی

«تاریکی»

خسرو معصومی

نمایش

پنجشنبه۲۲ تیر

  ساعت ۱۹

این فیلم داستان فردی به نام ساسان کمالی را روایت می کندکه با نیرنگ مردم را فریب داده و پول هنگفتی را به جیب می زند و فرارمی کند، هنگام فرار دچار تصادف شده و وارد شهر تاریکی می شود.

حسین یاری،غزل صارمی،سیمین خرم،جمشید گرگین، مهرداد فلاحتگر، قدرت دلاوری ،ناصر بنائی و کامران فیوضات

«مرد شماره یک» سانگوت سیوان

۲۰۰۹،هندوستان

نمایش

جمعه ۲۳ تیر ساعت ۱۹

یک آدمکش حرفه ای ماموریت داردتا برای جلب نظر مردم به یک کاندیدای فرمانداری او را به صورت صوری ترورکند تا درجلب حمایت مردم درانتخابات پیروزشود. ولی هنگام انجام عملیات‌حادثه ای دیگر اتفاق می افتد .

راناجونگ،باهادوروجاسپال بانی

«گانتز»

شینسوکه ساتو

۲۰۱۰ ،ژاپن

نمایش

جمعه ۲۳ تیر ساعت ۲۳

گانتز یک انسان است که یک سیستم هولوگرافیک طراحی کرده است.او انسان هایی راکه‌درموقعیت خلسه و زندگی نباتی قرار دارند.وارد یک مسابقه می کند. در این مسابقه این افراد باید لباس مخصوص بپوشند و با سلاح ویژه با بیگانگان فضایی مبارزه کنند.

تاکایوکی یامادا و کنیچی

«پچ آدامز»

تام شادیاک

۱۹۹۸،آمریکا

نمایش

جمعه ۲۳ تیر ساعت  ۱۳:۱۵

پچ آدامزفیلمی کمدی  درباره شخصیتی واقعی به نام هانترآدامزمعروف به‌پچ است که در دانشکده پزشکی درس

می خواند. او رفتارهای خشک پزشکان با بیماران را نمی‌پسندد ومعتقد است آنهابا این گونه رفتارها،خوب نخواهند شد. پچ با کمک تعدادی ازدانشجویان، درمانگاهی تاسیس می کندتا بیماران را با شیوه خود که ایجاد رابطه عاطفی و خنده درمانی است؛ معالجه کند. درهمین اوضاع و احوال، مردی روانی نامزد پچ را می کشـد.

رابین ویلیامز و مارک شیمان


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.