عید تا عید با واگذاری پدیده

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز در مدت زمان این دوره متقاضیان می توانند از تسهیلات و امکانات خاصی برخوردار شوند.
خاطر نشان می سازد این زمان قابل تمدید نبوده و در بازه تاریخی اعلام شده قابل اجرا است.
عملیات احداث شهر رویایی پدیده در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار با زیر بنایی بیش از ۱٫۱۱۰٫۰۰۰ متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۰ در مرکز شهر شاندیز و در مجاورت مشهد مقدس آغاز به کار نمود. این پروژه دارای ۸ کاربری زیربا زمان بندی ۸۸۸ روز – به تبرک جستن از هشتمین اما شیعیان حضرت علی ابن موسی ارضا علیه السلام – با تلاش بی وقفه و به صورت شبانه روزی در دست اجرا است.
– احداث مجتمع بزرگ فرهنگی – وجود یک مجتمع چند منظوره فرهنگی در مجاورت مکعب بزرگی به حجم و گونه خانه کعبه فضای این شهر رویایی را معنوی و روحانی ساخته است. زیبایی بصری این مکعب نمادین و چشم نواز از جمله نماد های ماندگار و جلوه پایدار این پروژه بین المللی است.

– باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه – به منظور ارتقا دانش زیست محیطی و آموزش روش های علمی حفاظت از محیط زیست و بهره مندی از زیبایی های طبیعت, باغ گل این شهر ر ویایی با زیر بنایی بالغ بر ۳۰٫۰۰۰ متر مربع در حال احداث است. همچنین امکان عرضه انواع بذر و گیاهان در تمامی فصول سال, همراه با آموزش های لازم برای اقشار و خانواده ها را فراهم خواهد نمود.
– هتل ۵ ستاره – این هتل با رعایت بالاترین استاندارد های بین المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوییت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع بیش از ۲۲۵ متر در حال احداث می باشد.
حجم هندسی این پروژه از دور نماد عدد ۸ به پاس داشت امام عشتم (ع) است.
یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب مجتمع سرویس های بلند مرتبه خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوییت ها ارایه می نماید.
– مجتمع مسکونی – این مجتمع با ۶ بلوک مشتمل بر آپارتمان و سوییت های مجهز و کاملا مبله خواهد بود.

 

صاحبان این واحد های آپارنمانی می توانند در زمان عدم بهره برداری شخصی, اجازه واگذاری آن را همانند دیگر واحد های هتل ۵ ستاره, به مدیریت هتل صادر نموده و از درآمد حاصله استفاده نمایند.
– شهربازی سر پوشیده – این محل با زیر بنایی بالغ بر ۳۰٫۰۰۰متر مربع با استفاده از بازی ها و سرگرمی های کاملا پیشرفته و نسل چهارم, دیجیتالی سه بعدی و چهار بعدی تجهیز خواهد شد.
– مجموعه تفریحی پارک آبی – پارک آبی با الهام از مفاهیم پیوند دریا, امواج و ماهی با زیربنایی بالغ بر ۵۳٫۰۰۰ متر مربع یک جاذبه بی بدیل در شهر رویایی است. این مرکز با ۲ بخش مجزا مخصوص آقایان و خانم ها ظرفیت روزانه پذیرایی از ۳۰۰۰ میهمان را به صورت مجزا داراست.
– مرکز بزرگ خرید – این مرکز جذاب ترین و بزرگ ترین بخش از شهر رویایی پدیده است. وجود ورودی های متعدد و بهره مندی از ۴ طبقه هم کف هم راستا, در نوع خود کم نظیر است. مرکز بزرگ خرید پدیده بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه ظرفیت داشته و گنجایش بیش از ۳۷۰۰ خودرو پیش بینی شده است. پارکینگ هایی که در طبقات مختلف به مجموعه متصل شده و نیاز مراجعین را برطرف می نماید.
– مجتمع اداری – یکی از نیاز های شهر رویایی پدیده مجموعه ای است که به محل کار و مدیریت بنگاه های اقتصادی در مقیاس ملی و بین المللی اختصاص خواهد یافت. این مجموعه با ۳۲٫۰۰۰ متر مربع دارای ۲ بلوک ۷ طبقه می باشد که در هر طبقه ۱۲ دفتر اداری پیش بینی شده است.
۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.