عیسی‌زاده: عاشقان اباعبدالله (ع) خلاف آنچه ستاد مبارزه با کرونا می‌گوید، عمل نکنند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عقیده دارم که نباید خلاف پروتکل‌های بهداشتی عمل کرد. شکستن این پروتکل‌ها مورد رضایت امام حسین (ع) نیست.

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد برگزاری مراسم‌های محرم در همه‌گیری کرونا گفت: ما سرباز مقام معظم رهبری هستیم. به بیشتر از آنچه مقام رهبری بگویند معتقد نیستیم. عقیده دارم که نباید خلاف پروتکل‌های بهداشتی عمل کرد. شکستن این پروتکل‌ها مورد رضایت امام حسین (ع) نیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از مداحان و عاشقان اباعبدالله خواهش می‌کنم که کاری خلاف آنچه ستاد مبارزه با کرونا می‌گوید، عمل نکنند. سیدالشهدا باب الحوائج است و می‌تواند بیماری‌ها را درمان کند اما ما نباید به دست دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنان عاشورا و کربلا بهانه بدهیم.

وی با بیان اینکه «ملت ایران به خاطر عشق به امام حسین (ع) برای محرم لحظه‌شماری می‌کنند» گفت: من به شخصه دلم برای محرم و سینه‌زنی تنگ شده است اما چه کار می‌توان کرد. باید با دشمنان ظاهری و دشمنان باطنی مثل کرونا مبارزه کرد. باید گوش به فرمان رهبری باشیم. ان شاءالله امام حسین به مظلومیت محرم امسال ما نظر کند و ریشه این بیماری را خشک کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم افزود: یقین دارم ملت ایران با برگزاری مراسم محرم، فاجعه نمی‌آفریند. ملت ما ولایی است. از رهبری پیروی دارد. مقام رهبری ماجرا را به ستاد مبارزه با کرونا واگذار کردند. اگر بهداشت اجازه بدهد شاید بتوان در مناطق سفید مراسم‌هایی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام


نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.