عیسی غفاری ˝شب و روز˝ را می‌نوازد

۰۷م اسفند ،

آلبوم تارنوازی ˝شب و روز˝ که تارنوازی‌های عیسی غفاری را دربرمی‌گیرد به همت موسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این مجموعه شامل قطعاتی چون: تعلیق (به همراه ضربِ کریم زمانی)، خاموشی ۱ و۲ (تقدیم به حمیدرضا اردلان)، فلق، خیال (تقدیم به سارا زاویه) و هامون است که مدیریت تولید آن را رضا مهدوی و صدابرداری آن را حامی حقیقی عهده دار بوده است.

سیّد عیسی غفاری اهل شهرکُرد و کارشناس ارشد نوازندگی از دانشگاه هنر است. او علاوه بر نوازندگی شاعر هم هست و تألیفاتی نیز راجع به موسیقی بختیاری دارد. غفاری امسال در بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی فجر به همراه گروه خود اجرای برنامه داشت. پخش این آلبوم بر عهده رهگذرِ هفت اقلیم است.

رضا مهدوی، مدیر موسسه راوی آذر کیمیا براین است که همچنان موسیقی ایرانی مبتنی بر بداهه و تک نوازی است و او نهایت تلاش خود را می‌کند تا از موسیقی بدون کلام حمایت شود. قرار است سه مجموعه بی کلام دیگر نیز به همت این موسسه فرهنگی منتشر شود. مهدوی همچنین اعلام کرده که برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر هم می‌توانند آثار خود را به موسسه فرهنگی راوی آذر کیمیا بسپارند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.