عینک گوگل وارد دنیای کسب و کارها می‏ شود

۰۱ تیرماه ۱۳،

شرکت دیگری با نام مک نلیس (McNelis) نیز با همکاری شرکت دیگری که نامش را فاش نکرده است، تلاش می‏کند یک نرم‏افزار الگوبرداری اطلاعاتی طراحی کند که بر روی عینک گوگل قابل نصب خواهد بود.

همکاران سیستم – این نرم‏افزار به کاربران اجازه می‏دهد در اطراف یک مکان خاص حرکت کنند و یک الگوی شبیه‏سازی‏شده سه بعدی از آن مکان را طراحی کنند.

چند شرکت نرم‏افزاری در آمریکا تلاش می‏کنند با طراحی مجموعه‏ای از نرم‏افزارهای کسب و کار که بر روی عینک گوگل قابل نصب است، این فناوری تازه را وارد دنیای کسب و کارها کنند.

به نقل از وب پایگاه اینترنتی zdnet، در حال حاضر چندان قابل تصور نیست که عینک گوگل در دنیای کسب و کارها هم کاربردی داشته باشد، اما یک شرکت آمریکایی با نام وان ماناساس (One Manassas) تلاش می‏کند با طراحی و تولید مجموعه‏ای از نرم‏افزارهای قابل نصب بر روی عینک گوگل، این فناوری تازه را وارد دنیای کسب و کارها کند.

شرکت وان ماناساس تصمیم گرفته است تا اوایل سال ۲۰۲۲ این نرم‏افزارها را به صورت رسمی وارد بازار کند.
این شرکت به کسب و کارهای تجاری پیشنهاد کرده است هر چه زودتر به فکر استفاده از این فناوری باشند.

شرکت دیتو نیز از جمله دیگر شرکت‏هایی است که می‏کوشد مجموعه‏ای از نرم‏افزارهای کسب و کار را طراحی کند که بر روی فناوری‏های پوشیدنی مثل عینک گوگل قابل نصب باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت دیگری با نام مک نلیس (McNelis) نیز با همکاری شرکت دیگری که نامش را فاش نکرده است، تلاش می‏کند یک نرم‏افزار الگوبرداری اطلاعاتی طراحی کند که بر روی عینک گوگل قابل نصب خواهد بود.

این نرم‏افزار به کاربران اجازه می‏دهد در اطراف یک مکان خاص حرکت کنند و یک الگوی شبیه‏سازی‏شده سه بعدی از آن مکان را طراحی کنند.
این نرم‏افزار همچنین امکان اتصال عینک گوگل با کلا‏ه‌های ایمنی مهندسان و کارگران پایگاه‏های صنعتی را فراهم می‏کند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.