غار عیاشی‌های برلوسکونی لو رفت +عکس

برلوسکنی ۷۶ ساله قبلا گفته بود که “پس از آنکه ۳۸ بار تهدید به مرگ شدم، دستگاههای اطلاعاتی از من خواستند یک پناهگاه امن داشته باشم”

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا یکی از فاسدترین سیاستمداران غربی است که رسانه ها بارها دست به افشاگری درباره اقدامات غیراخلاقی او زده اند و البته او هر بار با هزینه کردن هزاران دلار، از دست محاکم قضایی در رفته است .

اکنون رسانه های ایتالیایی فاش کرده اند که این فرد در ویلای خود در جزیره ساردنی، غاری دارد که وجود آن برای اولین بار افشا شده است. عکسهای این غار عجیب و غریب که از خلوتگاه اختصاصی تابستانی برلوسکنی در جزیره ساردنی به دریای مدیترانه منتهی می شود، در وبلاگ یک عکاس به نام زاپادو منتشر شده است.

این غار زیرزمینی بزرگ حاوی یک استخر شنا با کف موزائیکی است که عکس اساطیر یونانیان بر روی آن کشیده شده است و با پله و راهروی مخفی به بقیه ویلای برلوسکنی به نام “ویلا سرتوسا” متصل می شود.

رسانه ها گمان می کنند این غار در سال ۲۰۰۴ احداث شده باشد چرا که برلوسکنی ۷۶ ساله در آن زمان گفته بود که “پس از آنکه ۳۸ بار تهدید به مرگ شدم، دستگاههای اطلاعاتی از من خواستند این کار را انجام دهم”

زاپادو در سال ۲۰۰۹ مخفیانه از حضور میرک توپولانک نخست وزیر سابق جمهوری چک نزدیک ویلای برلوسکنی عکس گرفته بود و گروهی از دیگر رهبران جهان از جمله تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در سالهای اخیر در این ویلای بزرگ مهمان برلوسکنی بوده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.