غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در ارومیه

۲۷فروردین۱۳،

در آستانه روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات دولتی مزار شهدا در شهرستان ارومیه غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجدید پیمان با آرمان های والای این عزیزان مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و کارکنان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات دولتی شهرستان ارومیه برگزار شد.
سرهنگ”باجالانی”جانشین تیپ ۴۱ پیاده ارتش با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان و دلاورمردان ارتشی در ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهدا و تدابیر ولایت فقیه است.
جانشین تیپ ۴۱ پیاده ارتش افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی که برای رضای حق تعالی انقلاب کرده و دفاع از ارزشهای معنوی و انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، هیچ هراسی از شهادت نداشته و این مهم را خانواده های شهدا با صبر و استقامت خود به اثبات رسانده اند. 
وی با اشاره به اینکه شهداء با ایثار هستی خود کار حسینی کردند،افزود:اکنون نوبت ماست تا با ادامه راه شهداء و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار زینبی کنیم 
جانشین تیپ ۴۱ ارتش در پایان گرامیداشت یاد و خاطره شهداء را کمتر از فیض شهادت ندانست وتصریح کرد:بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام، حفظ آرمان ها و ارزش های مقدس شهداء و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان است .
گفتنی است؛در این مراسم معنوی حاضران مزار مطهر شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کرده و با نثار گل برای شادی روح پاک آنان فاتحه قرائت کردند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.