غبار روبی حرم حضرت معصومه از سوی ۱۳۰ نماینده و خانواده‌هایشان/لاریجانی: انشالله نمایندگان با روحیه قوی کارها را دنبال کنند

علی لاریجانی در این مراسم ضمن تشکر از تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه امیدواریم امشب با دست پر از اینجا بازگردیم، اظهار کرد: از صمیم قلب از ساحت مقدس حرم حضرت معصومه (س) تقاضا می‌کنیم که برکات را بر این جمع به مردم شریف نازل نماید و ان‌شاءالله توشه این باشد برای کار نمایندگان و مجلس شورای اسلامی. قطعا این جلسه خاطره‌انگیز و به یادماندنی خواهد بود و از انفاس قدسی حضرت معصومه (س) مسائل و مشکلات برطرف شده و نمایندگان با روحیه قوی، کارهای مردم را مرتب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم آیت‌آلله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) در سخنانی گفت: ان‌شاءالله با این لباس خدمت در جوار حرم حضرت معصومه (س) پیمان ببندیم که در کنار اهداف نظام و آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان بمانیم و بر این پیمان از این دنیا برویم.

به گزارش فارس رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: توسل به اولیای دین، اخلاص افراد را بالا می‌برد.

وی افزود: آیت‌الله سعیدی و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از ما دعوت کرده بودند تا در دهه کرامت به قم بیاییم که امروز این سفر فراهم شد. برای همه ما فرصتی بود که آن چیزی که درون‌مان از حضرت طلب می‌کردیم را بخواهیم.

لاریجانی اضافه کرد:‌ قطعاً ‌توسلات به اولیای دین هم اخلاص افراد را بیشتر می‌کند و هم اینکه روحیه قوی‌تری برای آنها فراهم می‌کند تا با پشتکار بیشتری کارها را دنبال کنند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.