غرب با انتشار یافتن خبرها دروغ قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند

۱۴ام بهمن ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دامن زدن به مسئله هسته‌ای ایران و انتشار یافتن خبرها دروغین در اینباره از سوی غرب نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

“حسن هانی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار گزارش‌های دروغ از سوی رسانه‌های غربی دربارهٔ انفجار پایگاه اینترنتی سیاسی فردو در ایران اظهار داشت: مخابره چنین خبرهای صرفا به سبب شکست غرب و آمریکا در محروم ساختن ایران از حق انرژی هسته‌ای است.

وی ادامه داد: انتشار یافتن خبرهای از این دست از سوی رسانه‌های غربی یکی از شیوه‌های تبلیغاتی غرب برای تضعیف روحیه ملت ایران است.

هانی‌زاده با تاکید بر اینکه انتشار یافتن اینگونه خبرها دروغ نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود، افزود: غرب با توسل به اینگونه خبرها دروغین سعی دارد تاسیسات هسته‌ای ایران را قابل نفوذ جلوه دهد.

وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری دور تازه مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ رسانه‌های غربی اقدام به جریان‌سازی خبری می‌کنند تا از این طریق مذاکرات را تحت تاثیر حواشی خود قرار دهند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای ادامه مذاکرات با گروه ۱+۵ اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: غرب با عدم آمادگی خود برای حضور پای میز مذاکره، به بهانه‌جویی روی آورده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.