غرب با ساخت فیلم ضدپیامبر (ص) خود را به چالش کشیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال “دولت مخفی” درباره ساخت فیلم توهین آمیزی درباره پیامبر اکرم (ص) در آمریکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه ملی به تصویر کشیدن زیبایی‌های ماندگار ادیان الهی است. کار بزرگی که تلویزیون با خلق سریال حضرت یوسف (ع) انجام داد و جهان را با ابعاد پنهان و آشکار رسالت انبیای الهی آشنا کرد.

وی افزود: از همین طریق بود که جایگاه برجسته حضرت یوسف (ع) از نظر اخلاقی، مدیریتی و اعتقادی به نمایش درآمد و این امر در نزدیک نمودن دل‌های معتقدان به ادیان الهی مختلف و یکپارچگی آنها نقش مهمی داشت و باعث آشکار شدن نقاط مشترک بسیاری شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که رسالت پیامبر اکرم (ع) ایجاد وحدت بین مسلمانان است و در دین اسلام همواره ویژگی‌ها و منزلت مقام همه ادیان گرامی داشته می‌شود. ما نیز با ساخت سریال‌های مختلف در به تصویر کشیدن داستان‌های واقعی در مسیر تبیین جایگاه دین در توسعه و پیشرفت جوامع بشری نقش خوبی ایفا کرده‌ایم اما متاسفانه در مقابل ما دنیای غرب آلوده و گرفتار موضوعات دیگری شده است.

 

ابوترابی ادامه داد: ساخت این فیلم یکی از قدم‌هایی است که استکبار برای به چالش کشیدن خود برداشته و این نشانه اراده الهی است که دشمنان ما همیشه به دست خودشان زمینه رسوایی‌شان را فراهم می‌کنند. همان طور که با جنگ افروزی‌شان، دفاع مقدسی در کشور ما خلق شد که اکنون یکی از سرمایه‌های مهم ماست. در واقع انسان‌سازی بسیاری در جنگ انجام و باعث شد ایران با دنیایی از امید روبرو شود و دشمنان را به چالش بکشد.

وی با اشاره به رویارویی سخت اقتصادی غرب با کشورمان یادآور شد: این نبرد نیز زمینه‌ای برای نزدیک شدن ما به قدرت اقتصادی است و نشان می‌دهد همواره قدم‌های دنیای استکبار برای آزار ما نتیجه معکوسی دارد و بر پیکره خود غرب آسیب می‌رساند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد خشونت و نزاع بین ادیان را تلاشی بی ثمر دانست و گفت: مسلمانان با محوریت ام القرای اسلام یعنی ایران پیام وحدت، انسان دوستی و خلع سلاح هسته‌ای همه جهان و یکپارچگی جهانی را بر زبان دارند و این نیرنگ‌ها، سرانجام رنگ خواهد باخت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.