غرب تاب شنیدن پیام حق رسانه‌های ایرانی را ندارد/ تلاش غرب برای انتقام از رسانه ملی بدلیل روشنگری

۱۳م آذر ،

نمایندگان دربارهٔ اقدام آمریکا در تحریم صدا و سیما مطرح کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دلایل اصلی تحریم رسانه ملی از سوی آمریکا را برشمردند و مطرح کردند: روشنگری‌های صدا و سیما در جهان و تاثیر مثبت آن در بیداری اسلامی و جنگ ۸ روزه غزه، دلایل اصلی اقدام غرب برای تحریم رسانه ملی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روشنگری‌های صدا و سیما در جهان و تاثیر مثبت آن در بیداری اسلامی و جنگ ۸ روزه غزه را از دلایل اصلی اقدام غرب برای تحریم رسانه ملی دانستند. 

شجاعی کیاسری مطرح کرد؛
اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف رسانه ملی؛ دلیل آمریکا برای تحریم صدا و سیما

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف رسانه ملی در جریانات اخیر منطقه سبب شد تا سنای آمریکا سازمان صدا و سیما را تحریم کند تا به زعم خودشان مسیر آگاهی‌بخشی به ملتهای منطقه از این طریق سد شود.
 

نقوی حسینی:
تحریم صدا و سیما، ایستادگی شبکه‌های ایرانی در مقابل هزاران شبکه غربی را اثبات کرد


در ادامه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تحریم رسانه ملی از سوی سنای آمریکا بیانگر این موضوع است که شبکه‌های برون مرزی محدود کشورمان در قبال دو هزار شبکه غربی که به فعالیت‌های رسانه‌ای منفی علیه ملتهای منطقه می‌پردازند، با تمام قدرت ایستادگی کرده‌اند.

قاضی‌زاده:
غرب تاب شنیدن پیام حق رسانه‌های ایرانی را ندارد

همچنین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رسانه ملی در جهان اسلام به خوبی نقش آفرینی می‌کند و صدای اسلام واقعی را به نقاط مختلف دنیا با تمام صحت و شفافیت می‌رساند اما غرب تاب شنیدن پیام حق رسانه‌های ایرانی را ندارد و لذا دست به اقداماتی نظیر تحریم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران می‌زند.
 


ندیمی:
تحریم صداو سیما نشاندهنده ضعف غرب در منزوی کردن ایران است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: آمریکا به نفوذ رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در همه جای دنیا اذعان داشته و به همین دلیل تلاش دارد تا با تحریم صدا و سیما بااین نفوذ مقابله کند.


ثروتی:
صداقت و افشاگری صداو سیما برای غرب گران تمام شده است

در همین راستا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افشاگری صداو سیما در عرصه رسانه‌ای برای غرب گران تمام شده است و استکبار جهانی هم با تحریم به دنبال محدودیت انتشار یافتن خبری و جلوگیری از افشاگری توسط صدا و سیما است.

دواتگری:
مدعیان آزادی بیان با تحریم صدا و سیما نشان دادند که گفتار و عملشان تناقض دارد



در ادامه عضو کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس گفت: تحریم صدا و سیما از سوی سنای آمریکا نشان داد که غرب برخلاف ادعای حمایت از آزادی بیان در عمل متناقض رفتار می‌کند.


فرهنگی:
صدا و سیما مجموعه‌ای تأثیرگذار است/ نگرانی غرب از تجلی انتقال مفاهیم در رسانه ملی

همچنین عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:غربی‌ها می‌دانند که تحریم صدا و سیما اثر عکس دارد یعنی از یک طرف نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌ای تأثیرگذار است و از سوی دیگر نشان می‌دهد که به آنها به چه میزان رفتارهای دوگانه دارند.

علیپور مطرح کرد
تلاش برای انتقام از صدا و سیما برای ایفای نقشی سازنده‌ در روشنگری افکار عمومی

در همین راستا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:ما به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم، کارکرد صدا و سیمادرسطح جهان و منطقه بسیار موثر بوده و ما به نوبه خود حمایت و پشتیبانی خود را از صدا و سیما اعلام می‌کنیم.

کامران:
پیام‌های صداو سیما عامل ترس آمریکا از رسانه ملی است/ تحریم صدا و سیما؛ سند بی‌توجهی غرب به آزادی بیان

عضو کمیسیون امنیت ملی نیز دربارهٔ طرح تحرین صدا و سیما گفت: ملت‌ها سخن حق را می‌پذیرند و از آنجا که پیام‌های صدا وسیما واقعی و صادقانه است سبب شده تا آمریکا از آن هراس داشته باشد.


حسینی:
تحریم صدا و سیما دروغگویی غرب را اثبات کرد/ مخالفت غرب با اطلاع‌رسانی شفاف صدا و سیما


در پایان نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم صدا و سیما نشان می‌دهد که صدا و سیما اثرگذار بوده که اول اروپا شبکه‌های ماهواره‌ای را تحریم کرده و الآن هم سنای آمریکادست به تحریم صدا و سیمای زده است.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.