غرب در مسئله هسته‌ای ایران با رویکرد منطقی ورود پیدا کند/امیدوایم دور تازه مذاکرات ایران و آژانس به سرانجام خوبی برسد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر است غرب در مورد مسئله هسته‌ای ایران با رویکرد منطقی ورود پیدا کند نه بر پایه زورگویی و امیدواریم بتوانیم در نشست آتی این مسئله را به سرانجام خوبی برسانیم.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به از سرگیری مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: طبق توافقات حاصله قرار بر این بود که مذاکرات ایران و آژانس انرژی اتمی بعد از انتخابات ادامه پیدا کند که این مسئله در حال تحقق است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر دولت مستقر شده و وزیر خارجه نیز معلوم است و دبیر شورای امنیت ملی نیز به زودی مستقر خواهد شد؛ قطعا با توجه به رویکردی که جمهوری اسلامی ایران برای حل این موضوعات از منظر سیاسی و دیپلماتیک داشته مذاکرات صورت خواهد گرفت.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بهتر است غرب با رویکرد منطقی در این مورد ورود پیدا کند نه بر پایه زورگویی و امیدواریم بتوانیم در نشست آتی این مسئله را به سرانجام خوبی برسانیم.
 
گفتنی است بر اساس خبرها رسیده از وین، نمایندگان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای مذاکرات تازه به توافق رسیدند.

همچنین قابل ذکر است دیپلمات‎ها گفتند مذاکراتی که به بن‌بست رسیده بود، روز ۲۷ سپتامبر (پنجم مهر) از سر گرفته خواهد شد و موضوع اصلی فعالیت‎ها در مرکز نظامی پارچین خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.