غرق شدن دو شهروند دیگر در رودخانه کرج

۲۰اردیبهشت،

ممتازنیوز: دومین جسد قربانی اتفاق رودخانه کرج از دل این قاتل خروشان بعد از سه روز خارج کشیده شد.

به گزارش مهر، در حالیکه نزدیک به سه روز از اتفاق غرق شدن دو نفر در رودخانه کرج می گذرد، جنازه دومین قربانی اتفاق، امروز دومین جنازه از داخل آب خارج کشیده شد تا برای چندمین بار شاهد غرق شدن شهروندان در اثر بی احتیاطی و کم توجهی مسئولان به این قاتل زیبای خروشان و اماکن حاشیه آن باشیم.

به گفته شاهدان عینی، این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که زنی حدوداً ۴۵ ساله که به یکی از سفره خانه های جنب رودخانه کرج مراجعه کرده بود، از روی تخت به سمت رودخانه سقوط می کند.

شاهدان اظهار داشتند سبب سقوط زن، فرسودگی و شل بودن میله های تعبیه شده بر دیواره تخت هایی است که مشتریان روی آنها می نشستند؛ این زن نیز با اعتماد به استحکام میله ها، به آنها تکیه داده و با رها شدن آنها، داخل آب سقوط کرده است.

این اشخاص اذعان کردند در پی افتادن زن داخل آب، مردی که همراه دوستانش در سفره خانه حاضر بوده، برای نجات جان زن داخل رودخانه پریده است.

به گفته شاهدان، این ناجی در ابتدا موفق به گرفتن غریق شده، اما در اثر شدت جریان آب، خود نیز به همراه زن غرق شده است.

شهروندان حدود ساعت ۳ بامداد، این اتفاق را که حوالی ساعت ۱۱ شب رخ داده بود، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش می دهند که در پی آن تیم های عملیات و جستجو به محل اتفاق در کیلومتر ۹ جاده چالوس اعزام می شوند.

زیبای خروشان، جنازه دومین قربانی خود را پس داد

با اعزام تیم های آتش نشانی، عملیات جستجوی اجساد قربانیان آغاز می گردد در پی آن جسد قربانی اول -زنی که در ابتدا داخل آب سقوط کرده بود- حوالی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح از رودخانه کشف و با احراز قطعی مرگ وی، جنازه در حضور ماموران انتظامی به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده می گردد.

پس از این اقدام، مرحله جستجو همچنان برای پیدا کردن جسد دوم ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت سه روز از وقوع اتفاق، جنازه قربانی دوم که برای نجات جان غریق اول خود را به آب زده بود، کشف و تحویل ماموران شد.

شنیدن خبر این اتفاق برای شهروندان البرزی به ویژه مسئولان استان تکراری شده است، بی توجهی مسئولان به این امر سبب شده تا این سناریو همچنان ادامه داشته باشد و هر چند وقت یکبار شاهد فوت یک گردشگر و شهروند در رودخانه کرج باشیم.

مسئولان می توانند با ایمن کردن حاشیه رودخانه از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند، ولی همچنان شاهد بی توجهی به این مسئله هستیم.

امیدواریم دیگر شاهد رخ داد چنین حوادثی در رودخانه کرج که زیبایی کرج به ویژه جاده چالوس را دوچندان کرده است نباشیم، البته تحقق پیدا کردن این امیدواری در گرو توجه مسئولان استان است.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.