غرورت را در اولسان دفن می کنیم/مغرور دایان! غمگین اولسان، شاد اولسان

۲۲خردادماه،

شاد باشی یا غمگین غرورت را حفظ کن پیشنهاد تمام ایرانی به سرمربی تیمی که با گل به خودی ازبک ها از خود بی خود شد.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران روز قبل پس از پیروزی حنیف و به نوعی اتفاقی کره جنوبی در مقابل ازبکستان از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در یک اظهار نظر عجیب در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفته است از ایرانی ها بیشتر از ازبک ها بدم می آید و می خواهم انتقام شکست در ایران مقابل این تیم را در کره جنوبی بگیریم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار به نوعی شکست دور رفت را تلافی کنیم. این که سرمربی کره به دنبال جبران شکست دور رفت اینگونه اظهار نظر عجیب نیست آن هم از سرمربی تیمی که اظهار نظرهای عجیبش زبانزد است اما نحوه گفتار وی ما را بر آن داشت که چند خط برای چوی کانگ هی بنویسیم، ایران همان تیمی است که سنگین ترین شکست را در مقابلش داشتید و در قبل انواع و اقسام گلها را در یک بازی از این تیم نوش جان کردید.

بله، همان بازی ۶ تایی معروف

در اینکه کره جنوبی تیم قدرتمندی است حرفی نیست اما حرف فوتبالی جواب فوتبالی می خواهد، این موضوع که از ایرانی ها بدم می آید چون به آنها باخته ام حرف پخته ای نیست البته نباید هم از وی به دنبال حرف پخته باشیم چرا که اصالت ایران و ایرانی کجا و …..

و اما پیشنهاد آخر، یک مصرع از شعر زیبایی به زبان آذری است که امیدوارم کره ای ها سر لوحه کارشان قرار دهد و بسیار مغرور و امیدوار به دیدار ایران – کره جنوبی در اولسان نگاه نکنند.

فوتبالیست های ما مرد روزهای سختند این غرور کاذب شما را در اولسان دفن می کنند تا همیشه به یاد داشته باشید که پس از یک پیروزی خفیف در مقابل ازبکستان اظهاراتتان را کنترل کنید به قول آذری ها مغرور دایان! غمگین اولسان، شاد اولسان (شاد باشی یا غمگین غرورت را حفظ کن)./آق

گزارش: اکبر باقری


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.