غریبی: پرسپولیس باید شش آتیشه باشد

۰۲خردادماه،

میلاد غریبی پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس به مدت دو سال اظهار داشت: با توجه به حضور علی دایی در پرسپولیس باور کنید به عشق او و برای پیشرفت بیشتر بدون هیچ شرطی به پرسپولیس آمدم و به یکی از اهدافم در باشگاه پرسپولیس رسیدم.

به گزارش فارس، وی افزود: این پایان کار من نیست چون می‌خواهم با پرسپولیس مسافر اروپا شوم و ان‌شاءلله با تلاش و کوشش زیاد به این هدفم می‌رسم.

غریبی ادامه داد: امسال به نظر من یکی از بهترین پرسپولیس‌های سال‌های اخیر را هواداران خواهند دید، چون همه دست به دستم داده‌اند تا به کمک خدا پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد.

غریبی ادامه داد: من دوست دارم پرسپولیس شش آتیشه باشد و قطعاً با حضور دایی و بازیکنان خوبش این اتفاق می‌افتد. خیلی دوست داشتم که امسال به پرسپولیس بیایم که این اتفاق افتاد. این آخرین هدف من نیست و سعی می‌کنم ان‌شاءلله امسال با کمک بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس باشم.

غریبی در پایان یادآور شد: تجربه خوبی دارم و فقط با گذشت زمان ان‌شاءلله در پرسپولیس جا می‌افتم. خدا را شکر مربی بزرگی مثل علی دایی هم بالای سرم است که به نظرم آرزوی هر فوتبالیستی‌ است که کنار او کار کند، ما باید امسال به هر طریقی که شده سهمیه آسیا و قهرمانی را کسب کنیم تا نتایج زحمات مسئولان پرسپولیس هم به بار بنشیند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه از این تیم قهرمانی می‌خواهند که این کار هدف ما را سخت و دشوار می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.