غزه ازهوا و دریا زیرآتش صهیونیستها؛تاکنون۵۶۹ شهید وزخمی

۲۸ آبان ،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ در تازه ترین حملات هوایی به غزه دو کودک فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آنها یک کودک نوپا بوده است.

جنگندهای رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود چند منطقه از شهر رفح در نوار غزه را هدف قرار دادند.همزمان شبکه تلویزیونی القدس گزارش داد ناوچه های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی را در غزه به شدت گلوله باران کردند.
ساختمان تلویزیون القدس در منطقه ریمال در غزه نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.بر اثر این حمله دست کم شش خبرنگار زخمی شدند.
در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به بخش بندری غزه نیز چندین واحد مسکونی ویران و به شماری دیگر آسیب هایی وارد شد.شماری از ساکنین این منطقه هم مجروح شدند.
پاسخ قاطع مبارزان فلسطینی به متجاوزان
مبارزان فلسطینی نیز در پاسخ به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی دهها فروند موشک به مناطق اشغالی شلیک کردند.

به گزارش تفسیری شبکه تلویزیونی المنار بر اثر اصابت موشک های مقاومت در شهرک بئرالسبع یک صهیونیست به هلاکت رسید.

ببمارستان الشفا غزه هر ۱۵ دقیقه پذیرای گروهی ازمجروحان 

شبکه پنج تلویزیون فرانسه هم در گزارش تفسیریی از غزه اعلام کرد بیمارستان الشفا در غزه پذیرای مجروحان بسیاری است.
رئیس بخش اورژانس این بیمارستان گفت: «هر پانزده دقیقه گروهی از غیر نظامیان مجروح به این بخش منتقل می شوند.» گزارش تفسیریگر ادامه داد: «شمار بسیاری کودک در بین مجروحان دیده می شوند. ملک کودکی دو ساله  است که ترکشی به سرش اصابت کرده است. او در بمباران منزل مسکونی شان زخمی شده است.

 هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره اوضاع مجروحان در غزه
سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای اعلام کرد که به شدت نسبت به اوضاع رو به وخامت  در نوار غزه و تاثیر منفی آن بر بهداشت غیرنظامیان نگران است.
این سازمان در بیانیه خود گفت که حتی پیش از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی، تجهیزات بهداشتی و پزشکی در غزه به خاطر محاصره بودن این منطقه تقریبا فرسوده شده یا به اتمام رسیده بود.
سازمان بهداشتی جهانی در بیانیه خود اخطار داد که بیمارستان های غزه اکنون مجبورند با کمترین امکانات پزشکی به درمان شمار روزافزونی از مجروحان فلسطینی بپردازند.
این سازمان در بیانیه خود از جوامع منطقه ای و بین المللی عاجزانه درخواست کرد که برای تامین داروهای مورد نیاز در غزه و رفع کمبودهایی که از پیش نیز وجود داشته است کمک  مالی کنند.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.