غضنفری: سفرهای استانی سبب توسعه بخش صنعت و معدن شده است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دولت، ‘مهدی غضنفری’ درباره نقش سفرهای استانی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن باید براساس مزیت‌های هر استان صورت گیرد و براساس شناخت این مزیت‌هاست که می‌توان مشکلات موجود در این بخش را بررسی و رفع کرد.

وی تصریح ‌کرد: صیانت از تولید و شنیدن صدای تولیدکنندگان از نزدیک، یکی از مزیت‌های سفرهای استانی است که می‌توان از نزدیک در جریان مسایل،‌ دیدگاه‌ها و خواسته‌های آنها قرار گرفت و با توجه به این مسایل، تصمیم‌های لازم را در حوزه صنعت و تجارت اتخاذ کرد.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در ادامه شناخت استان ها از مزیت‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر و تعامل بیشتر را از دیگر مزیت‌های انجام سفرهای استانی از سوی هیات دولت برشمرد و گفت: سفرهای استانی یک مدل حکومتی است تا از طریق آن بتوان سرمایه‌ها را در کشور به طور عادلانه توزیع کرد و از این طریق، حس تعامل بین مردم و دولت را افزایش داد.

غضنفری خاطرنشان کرد با سفر به استان‌های مختلف کشور و بررسی مسایل استان‌ها در حوزه صنعت و تجارت، فضای کسب و کار بهبود یافته و سبب توسعه صنعتی و معدنی در کشور شده است.

سیام*۲۰۲۳*‌* ۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۸۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.