غلامحسین امیرخانی مهمان مکتب هنرمندان معاصر ایران

۹ م دیماه ،

پژوهشکده هنر دومین نشست از سلسله‌نشست‌های ˝در مکتب هنرمندان معاصر ایران˝ را با عنوان ˝مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی˝ در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین  پژوهشکده هنر دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «در مکتب هنرمندان معاصر ایران» را با عنوان «مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی» برگزار می‌کند.

این پژوهشکده دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «در مکتب هنرمندان معاصر ایران» را با عنوان «مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی» با حضور استادان غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری، علی شیرازی و کاوه تیموری در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌کند. در این نشست غلامحسین امیرخانی درباره فعالیت‌های فرهنگی و زندگی هنری خود سخنرانی خواهند کرد. همچنین جواد بختیاری، علی شیرازی و کاوه تیموری به بررسی ویژگی‌های سبکی و هنری آثار استاد غلامحسین امیرخانی خواهند پرداخت.

این نشست که حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری از ساعت ۳۰/۱۵ در محل فرهنگستان هنر به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، نرسیده به تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پژوهشکده هنر به شماره‌ها ۲-۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.