غلامحسین شافعی با کسب ۱۷۸ رای رئیس اتاق ایران و جایگزین محمد نهاوندیان شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در انتخابات امروز هیئت نمایندگان اتاق ایران، خوانساری نیز ۱۶۲ رای آورد. کل آراء ۳۴۳ رای بوده که ۳ رای سفید گزارش شده است. غلامحسین شافعی با ۱۷۸ رای به عنوان رئیس تازه این اتاق انتخاب شد.

خبراقتصادی: در انتخابات امروز هیئت نمایندگان اتاق ایران، غلامحسین شافعی با ۱۷۸ رای به عنوان رئیس تازه این اتاق انتخاب شد.
 صبح امروز جلسه هیئت نمایندگان اتاق ایران برای انتخاب ریاست اتاق برگزار شد و پس از اینکه محمد نهاوندیان دلایل خود را برای کناره‌گیری اعلام کرد غلامحسین شافعی و خوانساری به عنوان ۲ کاندیدای ریاست اتاق ایران برنامه‌های خود را اعلام کردند. طی این جلسه محسن خلیلی به عنوان رئیس سنی جلسه انتخاب شد ولی به سبب کهولت سن ریاست جلسه انتخابات به میرمحمد صادقی محول شد.

براساس این گزارش پس از اتمام سخنرانی‌ کاندیداها رای‌گیری برای انتخاب رئیس‌ تازه آغاز شد و در نهایت غلامحسین شافعی با ۱۷۸ رای به عنوان رئیس تازه اتاق ایران انتخاب شد.

خوانساری نیز ۱۶۲ رای آورد. کل آراء ۳۴۳ رای بوده که ۳ رای سفید گزارش شده است.
 محمد نهاوندیان به سبب مشغله کاری و با توجه به اینکه ریاست دفتر رئیس‌جمهور را نیز در دولت یازدهم به عهده دارد در جلسه قبل هیئت نمایندگان ایران از اعضا درخواست کرد که با کناره‌گیری وی از ریاست اتاق موافقت کنند. بر همین اساس صبح امروز جلسه هیئت نمایندگان به منظور انتخاب رئیس تازه برگزار شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.