غلامحسین یزدان پناه:رای همه به ضرر بدمینتون استان بود/هرگز با هیئت همکاری نمی کنم

۲۶م دیماه ،

در پی انتخاب ریاست تازه هیئت بدمینتون اصفهان؛

ریاست هیئت بدمینتون اصفهان در حالی برای بار دوم به سروش اسماعیلی رسید که بدمینتون اصفهان طی چند وقت اخیر روند خوبی نداشته است.

غلامحسین یزدان پناه، رییس کمیته استعداد یابی فدراسیون بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اصفهان با حضور من و سروش اسماعیلی روز قبل ۲۵ دی ماه برگزار شد و اسماعیلی با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۹ تا ریاست هیئت را برای دومین بار به عهده گرفت.

وی با بیان اینکه بدمینتون اصفهان طی ۴ سال اخیر روند نزولی طی کرده است گفت: متاسفانه هر کس برای ابقای ریاست قبل هیئت رای داد به ضعف بدمینتون استان کمک کرد چرا که ۴ سال قبل فرصت کمی برای ریاست نبود و ما طی این مدت چگونگی عملکرد را شاهد بودیم.
ی

زدان پناه تصریح کرد: از این انتخاب هم خوشحال هستم، ناراحتی من از این جهت است که انجام ندادن کار درست و صادقانه در هیئت به یک فرهنگ تبدیل شده  و همچنین خوشحال هستیم چرا که حالا رها شدم و آرامش زندگی شخصی ام حفظ می گردد.

رییس کمیته استعداد یابی با تاکید به این مسئله که تیم لوله پاسارگاد اصفهان از حضور درلیگ برتر انصراف داده، بیان داشت: مربی و ورزشکاران این تیم هم از نظر اقتصادی مشکل داشتند و هم هیئت حمایت لازم را از آنها نمی کند و چند وقت پیش حسن صالحی، مربی تیم ، اعلام کرد که در طول این مدت هیچ احترامی از هیئت ندیدم.

وی همچنین تاکید کرد: بعد از انتخاب اسماعیلی به عنوان رئیس هئیت اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان از من خواست تا تجربیاتم را در اختیار اعضای هئیت بگذارم اما من از انجام این کار اجتناب می کنم، چرا که می دانم برای همه فقط منفعت خودشان مهم است و به همین سبب نتوانستم در هئیت رای بیاورم چرا که همه می دانند در کنار من باید کار درست و صادقانه انجام دهند.

یزدان پناه تاکید کرد: با همه این تفاسیر می توانیم از این به بعد هم روند صعود یا نزول بدمینتون را در استان شاهد باشیم، دیگر از تیم لیگ برتر امسال خبری نیست ودیگر برنامه ها مانند قبل دنبال نمی شود.

رئیس کمیته استعداد یابی در پایان ادامه روند برنامه های استعداد یابی فدراسیون خبر داد و بیان داشت: برنامه نهایی امسال را دراسفند ماه سال جاری انجام می دهیم و مستعدانی که طی برنامه ها و اردوهای مختلف انتخاب کرده ایم به فدراسیون معرفی می کنیم و قرار است یک کتابچه را که شامل برنامه های استعداد یابی است تا سال ۹۲ تدوین می کنیم و به تمام هیئت ها و استان های کشور ارسال می کنیم./


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.