غلامرضا امینی: خدا کند اتحاد به قایقرانی باز گردد

۱۱اردیبهشت،

forootan (23 of 23).jpg

دبیر سابق فدراسیون قایقرانی می‌گوید آرزویش اتحاد و همدلی در قایقرانی است.

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت قایقرانی، اظهار کرد: این قایقرانی به اتحاد نیاز دارد. خدا نکند دوباره همدلی در این رشته شکل بگیرد و همه در کنار هم برای سرفرازی ایران حرکت کنیم. باید از این رشته حمایت شود تا دوباره به روزهای اوجش بازگردد. همدلی و یک دلی و اتحاد نیاز قایقرانی است و همه باید برای این مهم تلاش کنند. این مساله بیش تر ادامه پیدا کند و دودش به چشم جوانان این مرز و بوم می‌رود و به صلاح نیست.

دبیر سابق فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا نباید این جنگ قدرت به پایان برسد؟ گفت: خدا کند. واقعا از خدا می‌خواهم این اتفاق بیفتد. آرزوی من این است که دوباره اتحاد و همدلی در قایقرانی ببینیم. از همه رسانه‌ها خواهش می‌کنم . آقای دنیامالی، آقای قلم سیاه و آقای ابراهیمی را که از بزرگان قایقرانی می باشند کنار هم جمع کنند تا دوباره قایقرانی روزهای خوش در پیش خود ببیند. واقعا بس است. جوانان ایران دلسر شده‌اند و باید این جنگ قدرت ادامه پیدا کند.

امینی در پایان گفت: این روزها نمی‌خواهم گفت و گویی با رسانه‌ها داشته باشم ، اما واقعا برای اتحاد در قایقرانی هر کاری انجام می‌دهم. هر چه در توانم باشد انجام می‌دهم تا قایقرانی به شرایط ایده آلش برسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.