غلامرضا جعفری: ورزش‌ روستایی و عشایری یکی از نقطه هدف‌های ورزش همگانی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رییس فدراسیون ورزشهای سنتی و بازی‌های بومی محلی

غلامرضا جعفری با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: طبعا برنامه‌های بلندمدتی را برای فدراسیون در نظر گرفته‌ایم. همان طور که می‌دانید امسال iبه سبب شرایط اقتصادی همه فدراسیون‌ها قدری با مشکل تامین اعتبارات دست iبه گریبان می باشند. البته ما تابع قوانین وزارت ورزش هستیم و هر شرایطی که صلاح باشد برای تامین منافع ورزش انجام می‌دهیم. قطعا ورزش‌های روستایی و عشایری یکی از نقطه هدف‌های ورزش همگانی است و از نظر مسئولان محترم وزارت نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. ما نیز سعی می‌کنیم تا برنامه‌های خود را iبه صورت جامع ادامه دهیم.

وی در پاسخ iبه این سوال که چرا iبه فدراسیون شنا رفتید و پس از مدتی از این فدراسیون کناره‌گیری نمودید؟ گفت: قطع iبه یقین من iبه عنوان یک مدیر ورزشی و کارمند وزارت ورزش تابع تصمیمات مدیریتی این وزارتخانه هستم. باید دید در چه مقطعی iبه فدراسیون شنا رفتم. وقتی بود که واقعا مشکلات مدیریتی در این فدراسیون وجود داشت و بنا iبه نظر شخص عالی وزارت نیاز بود تا در آن مقام قرار گیرم و در مدتی که این مسئولیت را بر عهده داشتم تلاش نمودم تا iبهترین عملکرد را داشته باشم اما پس از اینکه صلاح کار بدین ترتیب دیده شد که iبه فدراسیون ورزشهای سنتی برگردم نیز از نظر وزارت پیروی نمودم. مطمئن باشید هر وقتی که نیاز باشد تا در مسئولیت‌های مختلفی ایفای نقش کنم مثل سرباز iبه وظایف خود عمل خواهم نمود.

جعفری در پاسخ iبه این سوال که فکر نمی‌کنید تغییرات پی‌درپی مدیریتی در فدراسیون شنا iبه این رشته ورزشی آسیب زد و زمینه تعلیق را پدید آورد گفت: من iبه عنوان یک مدیر ملی باید منافع ملی کشورم را در نظر بگیرم. اینکه در ابعاد بین‌المللی چه اتفاق‌ای روی می‌دهد، یک بخش ماجراست و اینکه ما در بخش داخلی چه اقدامی را انجام می‌دهیم روی دیگر سکه است. من فکر می‌کنم همه ما باید منافع ملی را در اولویت کاری خود قرار دهیم و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم. اگر لازم باشد و خرد جمعی وزارت ورزش iبه این نتیجه برسد که جعفری نوعی باید iبه مصالح ورزش کنار رود یا مسئولیت تازهی را عهده‌دار شود قطعا من نیز از آن تبعیت می‌کنم.

وی در پاسخ iبه این سوال که چرا فراکسیون مجلس هنگام دعوت از روسای معزول فدراسیون‌ها از شما دعوت نکرد و امیرحسین آیت‌اللهی را فراخواند؟ گفت: این سوال را باید از دعوت‌کننده بپرسید. من شنیدم که در پایگاه اینترنتی‌های خبری عنوان نمودند که چرا جعفری iبه مجلس نرفت. مطمئن باشید اگر دعوت می‌شدم می‌رفتم اما اینکه چرا مسئولان محترم ورزش در مجلس تصمیم گرفته‌اند شخص دیگری را دعوت نمایند سوال دیگری است که باید از خودشان بپرسید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.