غلامرضا رضایی: اسمم در لیست مازاد نیست/ تابع تصمیم باشگاه هستم

۱۸م آذر ،

DSC_5490.jpg

غلامرضا رضایی گفت: اسم من در لیست مازاد نیست اما برای ادامه فصل تابع تصمیم باشگاه هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از رسانه‌ها انتقاد دارم. من در دور اول مقدماتی جام جهانی بازیکن ثابت تیم ملی بودم، اما هیچ کدام از مطبوعات در دوران مصدومیتم یک کلمه هم از من ننوشتند. من همیشه به رسانه‌ها احترام گذاشته‌ام، اما ناراحتم که چرا الان که شایعه‌هایی به وجود آمده، رسانه‌ها من را در لیست مازاد پرسپولیس گذاشته‌اند.

رضایی دربارهٔ‌ی سرنوشت ژوزه در پرسپولیس نیز گفت: من یک بازیکن و تابع باشگاه هستم. این باشگاه است که در مورد مربی تصمیم می‌گیرد و هر تصمیمی گرفته شود آن را می‌پذیریم. آقای رویانیان در تیم زحمات بسیاری کشیده است و بازیکنان خوبی به تیم آورده است. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود آینده‌ی پرسپولیس باشد.

رضایی دربارهٔ آینده خود گفت: تصمیم نهایی را باشگاه می‌گیرد، روزی که به پرسپولیس آمدم با عشق و علاقه بسیار آمدم، حتی اگر واقعا اسمم در لیست مازاد باشد ناراحت نیستم، اما از این ناراحتم که چرا به محض اینکه موضوع بدی برای من پیش می‌آید، رسانه‌ها یاد من می‌افتند. اگر اسم من در لیست مازاد است، پس من امروز برای چه با تیم تمرین کردم؟

مهاجم پرسپولیس در ادامه گفت: درست است که در این نیم فصل خوب نبودم و خودم از عملکردم راضی نیستم اما چطور است که خود ژوزه به من می‌گفت تو بهترین بازیکن تیم هستی و بعد از مصدومیتم بسیار ناراحت شده بود. متاسفانه بسیار‌ها منتظر این بودند که با اعلام نام من در لیست مازاد غلامرضا رضایی را خراب کنند.

وی افزود: اگر قرار باشد از پرسپولیس جدا شوم پیشنهادهای بسیاری دارم که به آن‌ها فکر خواهم کرد. من دربارهٔ رفتنم به استقلال هیچ حرفی نمی‌زنم. اگر رفتنی باشم که بدون هیچ حرف و حدیثی از پرسپولیس می‌روم اما اگر در تیم بمانم با تمام وجود بازی می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.