غلامپور: دایی بخواهد با او به پرسپولیس می‌روم

۰۲خردادماه،

  بهزاد غلامپور دربارهٔ احتمال حضور خود در پرسپولیس به همراه علی دایی اظهار کرد: فعلا که دایی هنوز مسافرت است و چیزی مشخص نیست. اما من با دایی چه در تیم ملی و چه در مربی‌گری دوران خوبی داشتم و بعید نیست همراه او به پرسپولیس بیایم.

به گزارش ایسنا، وی دربارهٔ این موضوع که به عنوان یک استقلالی‌ به پرسپولیس خواهد رفت، گفت: در فوتبال حرفه‌ای این مسائل طبیعی است. به خاطر دایی هر جا می‌روم و قبل از من هم این اتفاق افتاده که استقلالی‌ها در کادر فنی پرسپولیس باشند. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال دربارهٔ شرایط این روزهای تیم ملی و شکست مقابل عمان در بازی دوستانه گفت: این بک بازی تدارکاتی بود و نتیجه‌اش چندان مهم نیست. فکر می‌کنم این ۱۱ نفری که در ترکیب بودند، برای اولین بار کنار هم قرار می‌گرفتند. طبیعی بود هماهنگی بین آنها وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: دیدار با قطر برای ایران مثل بازی مرگ و زندگی است و اهمیت بسیار زیادی دارد. باید این تیم را ببریم که امید به اردوی تیم ملی برگردد. امیدوارم نتایج دیگر بازی‌های گروه هم به نفع ایران شود. البته همه چیز دست خودمان است و اگر هر سه بازی را ببریم صعودمان به جام جهانی تقریبا قطعی است اما این کار سخت است و باید منتظر لغزش ازبکستان باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.