غلام پیروانی: از ابومسلم کنارم گذاشتند، چون زد و بند بلد نبودم

۱۱اردیبهشت،

مربی پیشکسوت فوتبال معتقد است مربیانی می‌توانند در لیگ دسته یک موفق شوند که اهل زد و بند باشند.

غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اتفاقات ناپاکی که به تازگی در لیگ دسته یک فوتبال مطرح شده است، اظهار کرد: کسانی که به کارهایی مثل تبانی دست می‌زنند، از خدا نمی‌ترسند. ایران، مملکت امیرمومنان و امام زمان (عج) است. ما چه مسلمانی هستیم؟ من راجع به شخص خاصی صحبت نمی‌کنم، اما آیا این، مسلمانی است؟ ما باید خدا ترس باشیم نه خدا پرست. تبانی بسیار کار زشتی است.

سرمربی پیشین ابومسلم خراسان افزود: روزی که ابومسلم با من قطع همکاری کرد، گفتند پیروانی به درد ما نمی‌خورد، چون نمی‌تواند زد و بند کند. گفتند ما باید یکی را بیاوریم که بتواند با این و آن حرف بزند و ارتباط برقرار کند. حتی معتقد بودند اگر بدون ناپاکی قهرمان جهان هم شویم،‌ ارزشی ندارد!

وی همچنین با اشاره به این که مربیان با کلاس کاری بالای بسیاری از لیگ دسته یک فراری شدند، بیان کرد: اشخاصی مثل افشین پیروانی و بهمن فروتن نتوانستند در این لیگ دوام بیاورند. در کل مربیان فنی محال است بتوانند در دسته یک موفق شوند، چون آدم‌هایی که در این مسابقات می باشند، به دنبال نتیجه‌ گیری از طریق راه درست نیسستند. من با شرایط فعلی ، دیگر به لیگ یک نمی‌روم و حاضر به مربیگری در آن نیستم. همین قدری هم که در این مسابقات بودم، به اندازه تمام عمرم زجر کشیدم. من از مسئولان فوتبال عاجزانه می‌خواهم برخورد قاطعی ترتیب دهند تا دیگران، جرات فکر کردن به تبانی را هم نداشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.