غلام پیروانی : من هم فامیلم را بفرستم شیپور بزند و به مربی بعدی بگوید حیا کن ، رها کن؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – غلام پیروانی می گوید آدمی نیست که بایستد و فحش بشنود و برای همین فجر شهید سپاسی را رها کرده تا از این حرف های تلخ نشنود.

به گزارش ممتاز ؛ غلام پیروانی مربی سابق فجر که در برنامه ۹۰ مشخص شد داوری روند اخراجش را تسریع کرده است ، گفت:«من به نظر داور احترام می گذارم. او هم انسان است و جایز الخطا. من مربی فجر نیستم چون آدمی نیستم که هر حرفی را تحمل کنم. شرایطی برای من ایجاد شد تا با تیمی که ۱۱ سال از بهترین سال های زندگی فوتبالی ام را آنجا بودم بسیارتلخ ترک کنم . تیمی که دو عنوان قهرمانی در ایران دارد ، هر دویش را با من گرفته است. من منتی ندارم اما مگر سال های قبل با این تیم برای قهرمانی تیم می بستیم؟ همیشه نیم فصل اول تیم ما همین طور بازی می کرد و یکباره خوب می شدیم . من بچه هایی را برای این تیم ساختم که هر کدام شان بالای ۶۰ بازی ملی دارند. راستش اگر از اول فصل می دانستم مسئولان باشگاه یکدل نیستند ، نمی آمدم. مدیر تیم از من حمایت می کرد اما از بازی اول یعنی بازی با نفت ، تماشاچی ها شعار دادند علیه تیم ما ،از کس دیگری اسم آوردند حالا من اسم کسی را نمی آورم. من نمی خواهم کسی دلخور شود اما این درست است که بعد وقتی مربی دیگری آمد من فامیلم را ببرم شیپور بزند و بگوید حیا کن رها کن یا من را تشویق کند؟ »
او در ادامه گفت:« وقتی می گویند حیا کن ، رها کن من آدمی نیستم که بمانم و بگویم پولم را می گیرم و می مانم. نه من رفتم هیچ چشمداشتی هم ندارم. کل پولی که در ۱۱ سال گرفتم ۵۰۷ میلیون است تازه با ۵۷ میلیون امسالم شده ۵۰۷ میلیون. نمی گذارم به خاطر یک خورده پول تماشاچی ها هرچی خواستن به من بگویند. »
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.