غنی سازی اوقات فراغت جوانان امری ضروری و نیازی اساسی است

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر ایجاد امکانات لازم برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت: فرهنگ سازی برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان امری ضروری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، علی ملااحمدی افزود: یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان، پایش سلامتی جسمی و روحی جوانان است که در این زمینه نیازمند همکاری جدی رسانه ها و خانواده های جوانان هستیم.

وی با اعلام این که نزدیک به یک میلیون نفر از جمعیت استان را جوانان گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال تشکیل می دهند تاکید کرد: برنامه یزی برای این تعداد از جمعیت استان نیازمند تلاش جمعی و عزمی همگانی است.

ملا احمدی با تاکید بر نقش خانواده ها در هدایت و حمایت جوانان و ترغیب آنها برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی، از خانواده ها خواست با حساسیت بیشتری نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۶۳۳ پایگاه اوقات فراغت در استان فعال بود که افزون بر ۳۴ هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان در این پایگاه ها در شش هزار و ۴۸ عنوان برنامه شرکت کردند.

ملا احمدی، با قدردانی از تلاش مدیریت عالی استان برای کاهش مشکلات جوانان در آذربایجان غربی اظهار داشت: این تلاش و جدیت در کنار همراهی و مساعدت دیگر نهادهای استانی می تواند موجبات توسعه جوانان استان در بخش های مختلف را فراهم سازد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.