غیاثی: کفاشیان با کناره‌گیری‌ام موافقت کرد

۲۶خردادماه،

سیدرضا غیاثی در مورد دلیل انتخاب داور چینی برای دیدار ایران و کره جنوبی، گفت: یکی از دلایلی که داور چینی انتخاب شده به خاطر این است که چین در این مرحله از مسابقات حضور ندارد و فیفا از داورانی در این مرحله بیشتر استفاده کرده که تیم‌های ملی کشورشان حضور ندارند و در مرحله قبل حذف شده‌اند. پیش از این روال به گونه دیگری بود و داورانی که نامزد قضاوت در جام جهانی بودند در چنین مسابقاتی سوت می‌زدند.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: «تان هایی» داور چینی خوبی است که پیش از این هم برای فوتبال ایران قضاوت کرده است. فیفا فقط در مرحله پلی آف که یک تیم جواز صعود به جام جهانی را می‌خواهد بگیرد از قاره‌ای دیگر داور انتخاب می‌کند. مثل همان بازی ایران و استرالیا که داور مجارستانی انتخاب شد.

غیاثی در مورد تغییر و تحول در کمیته و دپارتمان داوری، گفت: من به تازگی از سفر خارج از کشور آمده‌ام و خبری در این زمینه ندارم. روز ۴ خرداد نیز کناره‌گیری خود را از کمیته داوران به طور مکتوب به علی کفاشیان رئیس محترم فدراسیون فوتبال اعلام کردم و ایشان هم با درخواستم موافقت کردند و نوشتند ضمن قدردانی از زحمات ایشان در داوری موافقت می شود.

وی افزود: نمی‌دانم ممبینی به جای من به کمیته داوران آمد یا اینکه برای ۷ نفره شدن کمیته داوران به عضویت این کمیته درآمد. در هر حال کمیته داوران در این دوران خیلی مثمر ثمر نبود و به همین دلیل هم من اعلام کناره‌گیری کردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.