غیبت احتمالی فالکائو در ادامه مسابقات

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

به نقل از سایت فیفا، برزیل کار خود را در رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۱۲ تایلند با پیروزی ۴ بر یک مقابل ژاپن آغاز نمود اما این پیروزی برای برزیل گران همه شد.

فالکائو، یکی از بزرگترین ستارگان برزیل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران راست در دقیقه ۳ بازی مقابل ژاپن مجبور به ترک زمین مسابقه شد و به نظر می‌رسد تا پایان رقابت‌ها نمی‌تواند برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

وی پس از این بازی اظهار داشت: متأسفانه مصدومیت بسیار نگران‌کننده‌ای است. شاید رویای بازی در چهارمین جام‌جهانی برای من به پایان برسد. فردا معایناتی را انجام می‌دهم اما احتمال اینکه بتوانم بازی کنم بسیار کم است.

این بازیکن ۳۵ ساله پیش از مسافرت به تایلند نیز با مصدومیتی مواجه شده بود که توانست به موقع بهبود یابد و همراه سایر بازیکنان مسافر تایلند شود.

وی در این باره توضیح داد: مصدومیتی که پیش از این بازی‌ها داشتم مربوط به یکی از ماهیچه‌های پایم بود که بهبود یافته اما این بار ماهیچه ران پایم کشیده شده است.

شماره ۱۲ برزیل خاطرنشان نمود: مثل یک فیلم همه چیز در ذهنم گذشت. به این فکر می‌کنم که چند سال منتظر چنین لحظه‌ای بودم که می‌توانست آخرین جام‌جهانی عمرم باشد. پایان یافتن این رویا پس از تنها ۳ دقیقه مایه تأسف فروان است. با این حال هنوز هم تیم را تشویق می‌کنم. سخت است که از بیرون تیم را تماشا کنم بدون اینکه بتوانم یک بار دیگر به میدان بروم اما می‌توانم از هم‌تیمی‌هایم حمایت کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.