غیبت فن‌پرسی،کلوزه و اوزیل دردیدار هلند-آلمان

۲۲ آبان ،

این دو بازیکن آلمانی بدلیل مصدومیت های جزئی نتوانستند اردوی تیم ملی را در روز دوشنبه همراهی کنند. تیم ملی آلمان در دیدار دوستانه چهارشنبه شب تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار خواهد داشت باستین شواین اشتایگر و تونی کروس از بایرن و مارسل اشملزر از بوروسیا دورتموند نیز پیش از این اردوی تمی ملی را ترک کرده بودند.

مسوت اوزیل بدلیل مصدومیت جزئی و مشکلی که در ماهیچه پای خود احساس می کرد از حضور در این اردو معاف شد و میروسلاو کلوزه نیز بدلیل ابتلا به سرما خوردگی نتوانست همراه تیم ملی باشد او در دیدار شب قبل در دربی رم نیز با وجود بیماری برای لاتزیو بازی کرده بود.

با توجه به لیست مصدومین احتمالا لوو از لوئیس هولتبی کاپیتان زیر ۲۱ ساله های آلمان و بازیساز شالکه برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل می آورد یوآخیم لوو برای جانشینی بازیکنان مصدوم روز قبل اسون بندر و سباستین یونگ را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود.

فان پرسی هم در دیدار روز شنبه منچستریونایتد مقابل استون ویلا از ناحیه ران دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از فهرست تیم فن خال برای دیدار چهارشنبه شب خارج شد.

هرچند مصدومیت فن پرسی جدی نیست اما مشخص نیست که او می تواند در دیدار هفته آینده منچستریونایتد مقابل نوریچ سیتی به میدان خواهد رفت یا خیر.

جوردی کلاسیه، روبن شاکن، استفان ده وری، باس دوست و جرون زوت در فهرست تیم ملی هلند برای دیدار مقابل لوو حضور دارند اما بازیکنان باتجربه ای مانند مارتن استکلنبرگ، لوسیانو نارسینگ، کوین استرومن و جرمین لنز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.