غیبت گل‌محمدی را زودتر اعلام کردیم

۲۱فروردین۱۳،

 سعید شیرینی دربارهٔ غیبت گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی و حواشی‌های پیش‌آمده، اظهار داشت: با توجه به اینکه یک ساعت و ۳۰ دقیقه پرواز پرسپولیس برای سفر به اصفهان تاخیر داشت و قطعا گل‌محمدی باید با اتوبوس تیم به هتل می‌آمد و سپس به کنفرانس می‌رفت، درگیر ترافیک شدیدی شدیم.

به گزارش فارس، وی افزود: به همین دلیل به احترام خبرنگاران اصفهانی که برای این نشست معطل نشوند، طی تماسی تلفنی از طریق مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کردیم که گل‌محمدی نمی‌تواند در نشست مطبوعاتی شرکت کند.

وی ادامه داد: اگر مستقیم هم گل‌محمدی از فرودگاه به محل نشست می‌رفت باز هم حداقل یک تا ۲ ساعت و یا حتی بیشتر خبرنگاران معطل می‌شدند اما ما زود اطلاع دادیم که کسی برای این نشست معطل نشود.

همچنین حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز در این باره به فارس گفت: ما از ابتدای پرواز‌مان از تهران و ساعت‌ها قبل نشست مطبوعاتی و ساعت آن را هماهنگ کرده بودیم اما تأخیر یک و نیم ساعته همه چیز را بهم زد و سپس سرپرست و گل‌محمدی خواستند که به خبرنگاران اصفهانی اطلاع دهیم که در جریان قرار بگیرند.

وی افزود: پس از ورود به اصفهان به دلیل اینکه آب زاینده‌رود در این رود جاری شده و مردم اصفهان نیز بسیار خوشحال می باشند و دوست دارند که پنجشنبه بعدازظهر با خانواده خود کنار این رود باشند درگیر ترافیک عجیبی شدیم. به همین دلیل باز هم از خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی می‌کنیم. خوشبختانه خبرنگاران اصفهانی تا آنجایی که ما می‌دانیم معطل نشدند. ضمن اینکه تاکید می کنم مسئولان و اعضای کادر فنی به شدت از عدم حضور سرمربی در نشست خبری ناراحت می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.