غیر منتظره / سید جلال از پرسپولیس جدا می شود

۱۴م آذر ،

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : پیشنهاد خوبی از امارات دارم و به همین سبب احتمال دارد تصمیم بگیرم، بروم.

به گزارش فوتبال آنلاین جلال حسینی در مورد جدایی‌ احتمالی‌ از پرسپولیس اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد خودنمایی و ناراحتی هواداران پرسپولیس را نداشتم اما خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که پیشنهاد خوبی از امارات دارم و به همین سبب احتمال دارد تصمیم بگیرم، بروم.

وی افزود: من همیشه در زمین تمام تلاشم را برای تیمی که با آن قرارداد دارم می کنم اما متاسفانه با سرپرست تیم مشکلاتی پیدا کردم که کمی من را آزرده کرده است.

 

این مدافع در پاسخ به این سؤال که به سبب مسائل مالی با سرپرست تیم به مشکل خورده، گفت: اصلا بحث مالی در کار نیست و خود آقایان بهتر می دانند و بهتر است خودشان توضیح دهند.

حسینی ادامه داد: از باخت بیزارم، به همین سبب همیشه پس از یک یا دو پیروزی می گویم باید روند موفقیت‌هایمان ادامه دار باشد و فقط دل به یک یا دو بازی خوش نکنیم.

وی در پایان که بالاخره تصمیم نهایی‌اش برای ماندن در پرسپولیس چیست، گفت: اول این را بگویم که هیچ بازیکنی دوست ندارد سردار در پرسپولیس زمین بخورد چون واقعا بدون هیچ گونه تعریف و تمجیدی رویانیان برای پرسپولیس از جان خود مایه گذاشته و تلاش‌هایی کرده که باید قدرشناس او باشیم. من منتظرم او به تهران بیاید تا تکلیف نهایی‌ام مشخص شود. احتمال دارد سفرم را به تعویق بیندازم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ وقت باختن را دوست نداشتم و باور کنید نمی‌دانم چرا پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.