فائزه هاشمی جنجال به پا کرد ، کل خانواده هاشمی زیر سوال رفتند!

تاریخ انتشار: ۱۵ May 2016 | 3:29 pm

فائزه هاشمی جنجال به پا کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس دهم در قم با اشاره به دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت گفت: خانواده هاشمی از ابتدا چنین مشربی داشتند و حال که در موضع انتقام‌جویی از نظام قرار گرفته‌اند، باطن خود را برملا ساختند.

انتقاد تند و تیز از خانواده آیت الله هاشمی

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس دهم در قم با اشاره به دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت گفت: خانواده هاشمی از ابتدا چنین مشربی داشتند و حال که در موضع انتقام‌جویی از نظام قرار گرفته‌اند، باطن خود را برملا ساختند.وی با بیان اینکه فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت دیداری داشته که آن شخص از جمله بهائیان مجرم زندانی در ایران بوده است، ادامه داد: اقدام خانم هاشمی جای تعجب ندارد و اگر چنین نمی‌کرد جای حیرت و تعجب بود.

منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که فرموده‌اند «فی تقلب الاحوال علم جواهر الرجال» تصریح کرد: در حوادث و دگرگونی‌ها باطن افراد برملا می‌شود و مسیر آقای هاشمی و فرزندانش از ابتدا چنین بوده و تاکنون آن را پنهان می‌کردند.

ذوالنور با بیان اینکه رویه و مشرب اینها مشرب مصدّق است، ادامه داد: زمانی که مرحوم آیت‌الله بروجردی مرحوم آقای فلسفی را نزد دکتر مصدق فرستادند و خواستند ناراحتیشان را به وی ابلاغ کنند، دکتر مصدق بیان کرده بود آقا از چه ناراحتند که آقای فلسفی فرموده‌ بودند از رشد بهائیت و مصدق گفته بود به آقای بروجردی بگویید ناراحت نباشند مسیحی، یهودی و بهایی برای ما فرق نمی‌کند، همه شهروندان این مملکت هستند و ما بر همه آنها حکم می‌رانیم.

وی افزود: اکنون نیز مشرب خانواده هاشمی اینگونه است و چون این عمل خلاف مسیر قرآن است و موجب گسترش تفکرات ضاله و دین ستیز می‌شود، باید در برابرش ایستاد. منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدامات منجر به تقویت و توسعه آدم‌های دین‌ستیز می‌شود و با آنها دست بیعت می‌دهند و این یک دست و پا زدن بی‌منطق است.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

آیت الله هاشمی: فائزه اشتباه بدی کرده

روزنامه جمهوری اسلامی: در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه بهاییت، نظر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این زمینه پرسیده شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته ومی جوییم.

 

منبع: فارس

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.