فابرگاس: گلزنی برای حذف رئال حیاتی است

۰۸م اسفند ،

سسک فابرگاس بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید را در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری تحلیل کرد. هافبک بارسلونا بر این باور است که گلزنی در این بازی بیشترین اهمیت را دارد و افزود: گلزنی بسیار مهم است، نه اینکه تنها برویم و ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

فابرگاس بر اهمیت استفاده از فرصت‌ها در این بازی تأکید کرد: علاوه بر گل زدن این شانس را داریم که مسابقه را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان برسانیم. در دور برگشت باید تا جایی که می‌توانیم تأثیرگذار باشیم مثل رئال مادرید. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید مقابل دروازه، تأثیر گذار بازی کنیم.

هافبک بارسلونا پس از شایعات دور رفت دربارهٔ مسی افزود: ما به عنوان یک تیم نمی‌خواهیم به مطبوعات اعتراض کنیم. چیزهایی هست که باید گفته شود اما همیشه این چیزها را در زمین مسابقه گفته‌ایم. مسی در کنفرانس‌های مطبوعاتی زیاد حرف نمی‌زند، او حرفش را در زمین مسابقه می‌زند. مسی از لحاظ ذهنی و بدنی بسیار قوی است. وی می‌خواهد بازی کند و پیروز شود.

فابرگاس با یادآوری رفتار هواداران پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان مقابل چلسی و از دست دادن قهرمانی در لالیگا خاطرنشان کرد: تیم به دلیل ضعیف شدن عملکردش در انتهای فصل قبل به هواداران بدهکار است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.