فارغ‌التحصیلان تربیت معلم تعیین تکلیف می شوند

فارغ‌التحصیلان تربیت معلم تعیین تکلیف می شوند

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس در حال پیگیری هستیم و امیدواریم بتوانیم تا آخر اردیبهشت‌ ماه فارغ‌التحصیلان تربیت معلم را تعیین تکلیف کنیم.

به روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ‌حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت استخدامی فارغ‌التحصیلان تربیت معلم اظهار داشت: ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی قانونی مصوب کرد که براساس آن بند ۱۱۱ قانون بودجه اصلاح شد و عنوان شد که فارغ‌التحصیلان تربیت معلم استخدام شوند.

وی ادامه داد: مراحل تأیید این مصوبه از شورای نگهبان و چاپ در روزنامه‌ها حدود ۲ هفته طول کشید و با آخر اسفند مصادف شد که در آن زمان قانون بودجه تمام شده بود اما پرونده‌ها را تکمیل کردیم و هم‌اکنون در حال رایزنی با کمیسیون تلفیق مجلس هستیم تا این موضوع در بودجه ۹۱ بیاید و مشکل این دانشجویان حل شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه که مراحل ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان تربیت‌ معلم را در تمام استان‌ها پیگیری کرده است، گفت: تمام این دانشجویان خود را معرفی کرده‌اند اما دنبال این هستند که امروز استخدام شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کمیسیون تلفیق مجلس پیگیری می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تا آخر اردیبهشت‌ این نیروها را تعیین تکلیف کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.