فاز اول بیمارستان محب کوثر به بهره‌برداری رسید

۲۳فروردین۱۳،

51-117.jpg

فاز اول بیمارستان محب کوثر به عنوان بیمارستان تخصصی جراحی‌های سرو گردن و پلاستیک صبح امروز با حضور رییس جمهور به بهره ‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بیمارستان با ارائه بخش‌های تخصصی ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های پلاستیک، سر و گردن و تنه به بالا به بهره‌برداری رسیده است.

بیمارستان محب کوثر وابسته به موسسه غیرانتفاعی محب است که با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران، شخص رییس‌جمهور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسیده است.

در فاز اول این بیمارستان، سه طبقه و حدود ۸۰ تختخواب و به همراه بخش‌های CCU، ICU و ۹ اتاق عمل و بخش پایه راه‌اندازی می‌شود و در فاز دوم که حداکثر تا شش ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد، بخش‌های این بیمارستان افزایش خواهد یافت و برای نمونه بخش VIP مخصوص توریست و ICU خاص اضافه خواهد شد.

بیمارستان محب کوثر واقع در منطقه یوسف‌آباد تهران است و هزینه کلی ساخت آن ۵۰ میلیارد تومان است. این بیمارستان به طور کلی دارای ۱۷۶ تختخواب بوده و ۹ طبقه در آن پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، در مراسم بهره‌برداری از فاز اول این بیمارستان، محمود احمدی‌نژاد، طریقت‌منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.