فاش شدن اطلاعات بیشتر در مورد گوشی پروانه ای! + تصویر

۲۹خردادماه،

جزئیات بیشتر در خصوص گوشی تلفن همراه Butterfly انتشار یافت.

به گزارش اورژانس ITممتازنیوز،امروز نوزدهم ماه میلادی ژوئن جزئیات تکمیلی تلفن همراه تازه Butterfly که توسط شرکت اچ تی سی ساخته شده است در اینترنت انتشار یافت.پیش از این قرار بود در این روز شرکت یاد شده دو محصول خود یعنی Butterfly  و Desire 600 را رونمایی کند.

گوشی پروانه ای یا Butterfly دارای نمایشگر ۵ اینچی است که کیفیت آن فول اچ دی یا ۱۰۸۰P می باشد.این گوشی دارای بلندگوهای BoomSound  می باشد و کیفیت صدای آن نیز بسیار بالا می باشد.در قلب گوشی پروانه ای یک پردازشگر چهار هسته ای با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز قرار دارد که شرعت آن از اچ تی سی وان بیشتر است.

این گوشی دارای باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری است و با نسل چهارم تلفن های همراه سازگار است و قیمت آن نیز در حدود ۷۵۰ دلار می باشد.از دیگر ویژگی های Butterfly می توان به حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.البته حافظه داخلی آن را می توان از طریق درگاه microSD ارتقا داد.

گوشی پروانه دارای دو دوربین است که کیفیت هر دو دوربین بسیار بالا می باشد ،البته جزئیاتی در خصوص دوربین اصلی هنوز منتشر نشده،اما دوربین فرعی آن ۲٫۱ مگاپیکسلی است.این گوشی در ماه تیر و از تایوان وارد بازار خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.