فاصله دختران ۹ ساله با ازدواج بسیار شده است

۰۴م آذر ،

خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج سبک زندگی اهل بیت در جامعه به ویژه در میان جوانان ضروری است.

آیت‌الله احمد خاتمی شامگاه پنچشنبه در حسینیه امام خمینی در مشهد اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اهل بیت در میان کودکان و جوانان سبب انس آنان با مراسم‌های مذهبی و فرهنگ اهل بیت می گردد.

وی در خصوص ازدواج آسان نیز بیان کرد: تمام اشخاص جامعه باید در برگزاری مراسم ازدواج های آسان مشارکت کنند و ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی یک زندگی اسلامی مدنظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: ازدواج به ‌موقع برای جوانان یکی از مهم‌ترین مسائل است زیرا بالا رفتن سن ازدواج در جامعه ترویج فساد را به دنبال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برای مقابله با عفت زدایی و فساد و بی بند و باری باید زمینه ازدواج های آسان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ازدواج یکی از نیازهای انسانی بوده و باید از طریق مشروع به آن توجه شود، اظهار کرد: اکنون سن ازدواج بالا رفته و با وجود اینکه سن بلوغ دختران ۹ سال است آنان بسیار دیرتر از این زمان ازدواج می کنند که این امر یک اخطار جدی است.

آیت‌الله خاتمی در زمینه روزی حلال نیز بیان کرد: روزی حلال نقش بسزایی در رفتار آدمی دارد بنابراین یکی از وظایف اصلی پدران و مادران تامین لقمه حلال برای فرزندان است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.