فاصله یک نیمه ای استقلال تا صعود به مرحله حذفی

به گزارش ایرنا، در این دیدار که ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهر ‘قارشی’ ازبکستان آغاز شده است، ‘گوران جورکوویچ’ در دقیقه ۱۰ از روی پاس عمقی ‘خسرو حیدری’ با ضربه ای دقیق، نخستین گل بازی را برای تیم استقلال به ثمر رساند.

بازیکنان نسف قارشی که امیدی به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ندارند در نیمه نخست چند موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال خلق کردند، اما موفق به گلزنی نشدند.

در دقیقه ۸، ضربه مهاجم تیم نسف قارشی به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد و در دقیقه ۲۶ نیز ‘سیدمهدی رحمتی’ ضربه از راه دور بازیکنان تیم نسف قارشی را با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

در ترکیب اصلی تیم استقلال، سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، میثم حسینی، مهدی امیرآبادی، خسرو حیدری، جواد شیرزاد، جی ‌لوید ساموئل، فریدون زندی، مجتبی جباری، آرش برهانی و گوران جورکوویچ به میدان رفته اند.

قضاوت این مسابقه بر عهده ‘توگو مینورو’ از ژاپن و کمک های ‘آکانه یاگی’ از ژاپن و ‘مراد یاسر’ از کویت است.

‘حنیف عمران زاده’، ‘علی حمودی’ و ‘آندرانیک تیموریان’ به دلیل محرومیت در این بازی آبی پوشان را همراهی نمی کنند.

تیم فوتبال استقلال ایران تا پیش از این دیدار با کسب ۸ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

در این گروه تیم الجزیره امارات عربی متحده با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و تیم الریان قطر نیز با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

پیش از صعود تیم الجزیره امارات از گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی این رقابت ها قطعی شده است و تیم دوم این گروه از بین استقلال ایران یا الریان قطر مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال ایران در صورت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در اصفهان رو در روی تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار خواهد گرفت.

۷۵۳۷ / ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۶۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.