فالکائو: به دنبال جدایی از اتلتیکو‌ مادرید نیستم

۳۰م دیماه ،

در چند ماه قبل از باشگاه هایی مانند چلسی و رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی فالکائو نام برده می شود اما او تاکید کرد که در حال حاضر به ترک ویسنته کالدرون فکر نمی کند؛ هرچند احتمال حضورش در یک لیگ دیگر در آینده را رد نکرد.

او در گفتگو با سایت فیفا گفت:” احساس می کنم اتلتیکو خانه من است؛ ضمن اینکه هنوز با این باشگاه قرارداد دارم. مطمئنم که در ادامه دوران حرفه ای ام حضور در یک لیگ دیگر را تجربه خواهم کرد اما در حال حاضر تنها به باشگاهم فکر می کنم؛ به اینکه به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و کمک کنم تا به جام های بیشتری دست پیدا کنیم.”

این مهاجم کلمبیایی همچنین در مورد رقابت قهرمانی در لالیگا صحبت کرد و تاکید کرد که رسیدن به بارسا کار دشواری خواهد بود.

” می دانیم که پایین کشیدن بارسا از صدر کار دشواری است اما تا زمانی که از نظر محاسباتی امکان داشته باشد، به تلاش مان ادامه خواهیم داد.

هدف اصلی ما رسیدن به رقابت های چمپیونزلیگ است. رقابت ها در لالیگا دشوار است؛ آن هم به خاطر بودجه ای است که بعضی از باشگاه های بزرگ اروپایی دارند. آنها بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند؛ در حالی که ما به عنوان یک تیم رفته رفته بهتر می شویم.”

در این بین، دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که تیمش تنها به فالکائو وابسته نیست.

این مهاجم گلزن  در دیدار این هفته از ناحیه همسترینگ آسیب دید و به همین دلیل، دیدار امشب مقابل بتیس در کوپا دل ری را از دست داد.

” فالکائو بازیکن بسیار مهمی برای ماست اما ما دیه گو کاستا، آدریانو پولس و رائول گارسیا را هم داریم. همه آنها می توانند به جای فالکائو بازی کنند و نمایش خوبی داشته باشند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.