فالکائو در یک قدمی منچستریونایتد

۲۱فروردین۱۳،

سایت گل: منابع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید با قاطعیت اعلام کرده اند که حتی ممکن است که یونایتد قسط اول خرید این ستاره باتجربه را نیز پرداخت کرده باشد.

در حالی که رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی باشگاه اتلتیکومادرید اخیرا رضایتش را از حضور در این باشگااه مادریدی ابراز کرده و گفته بود که می خواهد در این تیم بماند، روزنامه مادریدی مارکا در گزارشی از پیشروی روند مذاکرات میان دو تیم اتلتیکومادرید و منچستریونایتد خبر می دهد

فالکائو در یک قدمی منچستریونایتد

فالکائو اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده بود که در حال حاضر پیشنهادی از هیچ تیمی دریافت نکرده و از حضور در اتلتیکو و زندگی درمادرید راضی و خوشحال است.

این درحالی است که تیم های مختلفی از منچسترسیتی و رئال مادرید گرفته تا منچستریونایتد وچلسی به دنبال جذب او می باشند و حالا روزنامه مارکا در گزارشی اختصاصی این ببر کلمبیایی را در یک قدمی درهای ورزشگاه اولدترافورد دانسته و به این نکته اشاره کرده که سران یونایتد شانس بسیاری برای به خدمت گرفتن فالکائو برای فصل آینده دارند.

این گزارش در حالی انتشار یافته که سران باشگاه اتلتیکومادرید در سال ۲۰۱۱ برای انتقال فالکائو از پورتو به پایتخت اسپانیا مبلغ ۴۰ میلیون یورو پرداختند. این روزها گمانه زنی های بسیاری در مورد احتمال انتقال او به باشگاه چلسی به گوش می رسید و حتی صحبت هایی هم درمورد انتقال احتمالی او به رئال مادرید مطرح بود، اما حالا و بنا به این گزارش، منچستریونایتد جایگاه ایده الی برای جذب این ستاره کلمبیایی دارد

منابع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید با قاطعیت اعلام کرده اند که حتی ممکن است که یونایتد قسط اول خرید این ستاره باتجربه را نیز پرداخت کرده باشد. بنا بر این گزارش، رقم انتقال او به یونایتد در حدود ۵۵ میلیون یورو خواهد بود و به هیچ وقت این مبلغ کاهش نخواهد یافت؛ چرا که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او حدود ۶۰ میلیون یورو است و ببر کلمبیایی تا سال ۲۰۱۶ با اتلتیکو قرار داد دارد.دراین میان به نظر می رسد که سران این باشگاه مادریدی با اطلاع از اینکه فالکائو تا ابد درتیمشان نخواهد ماند، تصمیم گرفتند که خودشان از ابتدا در جریان مذاکرات بوده و با موافقت آنها اوضاع پیش برود.

جالب اینجاست که اتلتیکومادرید باشگاهی است که در معرفی ستاره های نسبتا ناشناس فوتبال دنیا، به فوتبال انگلیس نقش پررنگی دارد. از پرورش فرناندو تورس و فروش او به لیورپول گرفته تا معرفی سرخیو آگوئرو به دنیای فوتبال و انتقالش به منچسترسیتی و حالا هم این رادامل فالکائو است که گام دراین مسیر می گذارد.او که در پورتو یک گلزن به تمام معنا بود، در اتلتیکومادرید توانست به شهرتی جهانی دست بیابد و دیریا زود ورزشگاه بیسنته کالدرون را ترک خواهد کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.