فالکائو: واقعیت کنونی من اتلتیکو مادرید است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رادامل فالکائو در رادیو کاراکول، پایگاه رادیویی کلمبیا در خصوص آینده خود صحبت کرد و گفت: رویاهایی دارم که iبه آنها رسیده‌ام. رویاهایی دارم که هنوز محقق نشده‌اند و رویاهای دیگر نیز دارم که تازه آنها را خلق کرده‌ام.

وی ادامه داد:‌فرصت تجربه یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر بالاخره پیش خواهد آمد و من هرگز دست از رویاپردازی نخواهم کشید. وقتی دوست داشتم iبه تیم دیگری بروم، اما ۳ سال دیگر از قراردادم باقی مانده است و واقعیت کنونی من اتلتیکو مادرید است.

رادامل فالکائو بامداد پنج‌شنبه با تیم ملی کشورش در آمریکا مقابل برزیل iبه میدان خواهد رفت.

وی در خصوص بازی در تیم ملی کلمبیا گفت: شخصا مسافرت کردن را دوست دارم. همیشه حضور در تیم ملی انگیزه فراوانی iبه من می‌دهد.

وی در خصوص رقابت‌های جام‌جهانی اظهار داشت: رویای من حضور در جام‌جهانی برزیل همراه با تیم ملی کلمبیا است. هنوز احساس نمی‌کنم که آنجا هستم؛ اما می‌دانم که بسیار خوب کار خواهیم کرد و اعتماد iبه نفس‌مان را برای کسب امتیازاتی که iبه آنها نیاز داریم، ادامه دهیم.

فالکائو در خصوص عدم حضورش در رقابت‌های لیگ اروپا گفت: فکر نمی‌کنم تصمیمات مدیریتی که برای عدم حضور من در این مسابقه اتخاذ شده است ربطی با خروج احتمالی من از باشگاه داشته باشد. سیمئونه ترکیب تیم را iبه منظور احتیاط تغییر داده است.

وی همچنین اضافه کرد: هیچ بازیکنی واقعاً دوست ندارد که از ترکیب تیم کنار گذاشته شود، اما حساس بودن و فکر کردن iبه آن دردی را دوا نمی‌کند. شرکت نکردن در این مسابقات iبه من کمک می‌کند تا برای سایر بازی‌ها آماده‌تر باشم. هرچند همیشه دوست دارم در زمین مسابقه باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.