فال روزانه دوشنبه ۱۷ مهر

Faal Rozane فال روزانه دوشنبه 17 مهر 1391

برای دیدن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متولد فروردین : امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینکه ممکن است شما حتی قبل از اینکه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می‌توانند شما را غافلگیر کنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می‌کنید. شدید بودن این احساسات می‌تواند هر کسی را شگفت‌زده کند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت‌زده می‌شوید. قبل از اینکه با زدودن یک گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص کنید، بیشتر به آن توجه کنید.

متولد اردیبهشت : خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.

متولد خرداد : افراد و اطرافیانتان بیش از حد امروز به کمک شما احتیاج دارند و نیازمند هستند.بهتر است به انها کمک کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید.به الهامات قلبی خود گوش دهید زیرا شما را راهنمایی می‌کنند تا به مقصدتان سریع تر دست پیدا کنید.الهامات‌تان را جدی بگیرید و از انها به سادگی عبور نکنید.از افکار و فعالیت‌های دیگران نتیجه‌های مثبتی را برداشت کنید نه این که افکارتان را سمت پیامدهای منفی سوق دهید.

متولد تیر : با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید،‌ اما از اقبال بد شما همچنانکه از روز می‌گذرد شما گیج و پریشان می‌شوید. ممکن است دیگران حتی به شما توجه هم نکنند که از راه خود منحرف شده اید به خاطر اینکه شما به روشنی علاقه تان را به سیر و سفر در غباری از بهره وری و کارایی پنهان کرده اید. با این حال، شما می‌دانید که قابلیت انجام دادن کارها و از بین بردن یاس و ناامیدی را دارید!

متولد مرداد : این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت‌های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

متولد شهریور : در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

متولد مهر : کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی ‌شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

متولد آبان : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

متولد آذر : امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

متولد دی : شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

متولد بهمن : شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

متولد اسفند : امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.