فال روزانه سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۱

86521352050213545828 فال روزانه سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۱

فال و طالع بینی روز دوشنبه ۹ مرداد ۹۱ را مهیا کرده ایم تا از اتفاقات خود در این تاریخ اگاه شوید.

برای دیدن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

متولدین فروردین:
شما به شجاعت نیز نیاز دارید. فرصتی دست میدهد تا کارهایی را که عده ای به تسامح و تساهل ناتمام گذاشته اند، شما به معرفت و توانایی به اتمام برسانید. امروز برای شما راه موفقیت باز است.

متولدین اردیبهشت:
اگر تصمیم گیری راجع به فعالیتهای اقتصادی خود را کمی به تعویق بیندازید، به نفع شما خواهد بود. به طور کلی طالع شما در زمینه امور عاطفی و فرهنگی روشن است.

متولدین خرداد:
امروز کلید یک سفر کوتاه ولی جالب را به دست خواهید آورد. یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد.

متولدین تیر :
آیا اصلا” امکان دارد که دوست داشتنی تر از موقعیتی باشید که اکنون هستید؟! امروز از نظر همه زیبا و باعظمت جلوه میکنید و از این بابت به خود میبالید. برگزاری یک جشن باشکوه و بزرگ علاقه تان را به همه طرفداران و دوستداران خود نشان دهید.

متولدین مرداد :
امروز همانند همیشه در محیط کار روند معمول خود را ادامه دهید چرا که تاکنون نتیجه مطلوبی گرفته اید. سرمایه گذاری اقتصادی شما به سودآوری خواهد رسید و بسیار خوشحال خواهید شد.

متولدین شهریور:
همسرتان پیش از پیش به تحسین شما میپردازد و شما را مظهر عشق و زیبایی تلقی میکند. البته گهگاهی این ستایش ها و تحسین ها شما را معذب میکنند، ولی بهتر است که پذیرای آنها باشید و دم را غنیمت بشمارید.

متولدین مهر :
امروز برای شما به منزله وفور نعمت و فراوانی محسوب میشود. در این هفته میتوانید با خیالی راحت به همراه همسرتان به دیدار دیگر شهرها بروید . حقیقتا” چنین سفری آن چنان به رابطه شما دو نفر استحکام میبخشد که حتی تصورش را هم نمیکردید.

متولدین آبان :
گفتگوهای احساسی ممکن است جلوی تفکر منطقی تان را که تاکنون موفقیت شما را باعث شده بگیرید، بنابرین از چنین گفتکوهایی دوری جویید. سفری خواهید داشت که قسمتی از آن در آب طی خواهد شد و خبر آن امروز به شما خواهد رسید

متولدین آذر :
به شعر و داستان علاقه خاصی دارید. امروز به را به مطالعه در هر زمینه که دوست دارید، وسعت دهید. امروز روز استراحت شماست. خوش قلب و بی کینه اید و همین شما را در میان دوستانتان محبوب کرده است .

متولدین دی :
کمی قرار و آرام داشته باشید و در کارها عجله نکنید تا به آرامش لازم دست یابید نسبت به کسی که اشتباهات شما را برایتان بر می شمارد نه تنها ناراحت نمی شوید بلکه به نتایج جالبی هم دست می یابید.

متولدین بهمن:
دست از بلند پروازی و جاه طلبی های بی حد و حصرتان بردارید، چراکه زمان تمرکز فرا رسیده است. امروز آنچنان جذاب و خواستنی خواهید بود که همه مشتاقانه گوش به فرمان شما هستند.

متولدین اسفند:
گاهی اعتماد به نفس خود را از دست میدهید و این موضوع به شما لطمه میزند. از سوالهای کنجکاوانه ای که در مورد ازدواج از شما می پرسند، یکه نخورید، بلکه زمینه را برای یک انتخاب مناسب فراهم کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.