فال روزانه شنبه ۲۱ مرداد ۹۱

Faal Rozane  فال روزانه شنبه ۲۱ مرداد ۹۱

برای دیدن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

فروردین

دیگران بدون هیچ فکری کارها را به شما واگذار می کنند و باعث تعجب شما می شوند ، یک نفر راهی را از نظر کاری و یا آرزویتان پیش پای شما قرار می دهد.

 

اردیبهشت

بیشتر از همه دوست دارید اعتبارتان را بالا ببرید.بنابر این خیلی تلاش می کنید تابرای اطرافیان مفید باشید.اگر به کسی خوبی می کنید اول شخص را بشناسیدبعد این کار را انجام دهید.امشب بهترین زمان برای ماجراجویی است و هر چه بیشتر تفریح کنید بیشتر به شما خوش می گذرد.

 

خرداد

امروز ماه کامل در برج متضاد شما ، کماندار است.از دیگران درخواست کمک نکنید زیرا نا امیدتان می کنند. مثل همیشه ماه کامل زمان مناسبی برای انجام کارهای نیمه تمام است.

 

تیر

بهترین زمان است تا به افرادی که دوستشان دارید توجه کنید.اگر به شخصی تا حدی بی توجهی کرده اید امروز آن را جبـران کنید.آنها به شما می گویند که تصمیم داشتند با شما حرف بزنند بنابراین به حرف هایشان خوب گوش کنید.

 

مرداد

امروز جزئیات مطالب را مورد توجه قرار می دهید و از این که سر از هرکاری در بیاورید احساس لذت می کنید.همچنین امروز از حل معماها لذت خواهید برد، ولی سعی کنید که قبل از طرح ، کل هر مطلب را در نظر بگیرید وگرنه در مخمصه افتاده و آنقدر به جزئیات خواهید پرداخت تا کل ان را نبینید.

 

شهریور

یکی از دوستان انتقادگر است ، شما نیز متقابلا همین رفتار را در پیش می گیرید . سعی کنید زود بر این موضوع غلبه کنید در غیر این صورت تا آخر روز ذهن شما درگیر مسائل جزئی خواهد بود. اگر واقعا عصبانی هستید بروید بیرون و کمی قدم بزنید.

 

مهر

امروز مردم نصیحت های زیادی برای شما دارند و اصرار دارند که به آنها گوش کنید. حتی اگرانگیزه ای راجع به آنچه می گویند ندارید اگر بگذاریدبه نصیحتشان ادامه دهند باعث می شوید که آرامش و صلح برقرار بماند. به علاوه آنها ممکن است بعضی نکات مثبت را عنوان کنند . حتی اگر شما مغروتر از این حرفها باشید که این مساله را تصدیق کنید.

 

آبان

امروز دوست دارید احساسات خود را بیان کنید. این موضوع برای روابط دوستانه مفید می باشد. لازم است بدانید احساساتتان هر لحظه قویتر می شود.

 

آذر

امروز انرژی های سیاره ای خیلی گیج و نامنظم هستند. پس سعی کنید که منظور اصلی تان را به زبان بیاورید و واقعا آنچه را می گویید حقیقت داشته باشد. تا وقتی که ترس داشته باشید از این که فقط از حق و حقیقت صحبت کنید قادر خواهید بود که از یک درگیری با موقعیت مشکل با یکی از نزدیکترین کسان خود پرهیز کنید. محض رضای خدا احساس خود را پنهان نکنید چون ان می تواند یک اختلاف را دامن بزند.

 

دی

ستارگان سرگرمی و تفریح خاصی را برایتان فراهم می کنند و می توانید امروز عصر با دوستان خود به خارج از شهر بروید و روحیه تان را عوض کنید. وشاید بخواهید کمی آزادانه تر دفتار کنید و هیچ کس به شما نمی گوید که این کار را نکنید.

 

بهمن

امروز تصمیم دارید کارها را سریعتر انجام دهید و وقتتان را با هر چند تا کاری که پیدا می کنید پر می کنید. اگر قصد خرید دارید انگیزه زیادی برای خرید وسایلی دارید که بیش از حد مورد نیاز هستند و بیش از بودجه خود خرج خواهید کرد. همچنین شاید پیغام یا تماسی تعجب آور از طرف شخصی داشته باشید که از شما دور است.

 

اسفند

ممکن است آن را یک اشاره به معنای محبت تشخیص دهید اما امروز یک تعبیر خطاست.شما در دستیابی خیالیتان هستید اما بعضی افراد فکر می کنند اگر شما یک اینچ به آنها عرضه کنید یک یارد از انها خواهید گرفت. ممکن است لازم باشد که دقیقا هجی کنید که منظور شما چیست.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.