فال روزانه | فال روز جمعه ۲۸ آذر

فال روزانه | فال روز جمعه 28 آذر 1393

جالب ترین اتفاقات روز جمعه ۲۸ آذر ماه را در فال روزانه سایت ممتاز نیوز متناسب با ماه تولدتان و قبل از وقوعشان بخوانید و آگاه شوید.

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی‌توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید، شاید این به خاطر این باشد که شما می‌ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف‌های شما را گوش کنند. هنوز هم، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

با وجود اینکه شما می‌دانید که چقدر کار برای انجام دادن دارید، اتصال خورشید امیدوار کننده با ژوپیتر بخشنده در نشان شما، شما را به گفتن همه اهداف‌تان مجبور می‌کنند. شما احتمالا تمام فداکاری‌هایی را که برای رسیده به اهداف تان در پیش دارید را بررسی کرده‌اید‌ و دیگر مانعی نیست که بخواهید از آن بترسید. شما مطمئن هستید که هدف شما بدست آوردنی است و می‌دانید که چقدر مهم است که همه اقدامات لازم را برای رسیده به آن انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید،‌ که عطارد در حال برگشت است و ممکن است کمی بیش از آنچه که شما فکر می‌کنید طول بکشد تا به نتیجه برسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. رابطه دوستانه‌تان را از آرزوهایتان جدا کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

 اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی‌‌بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما ممکن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی کنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید که بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌کند قبل از اینکه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد. تازمانی که تمام داستان را نشنیده‌اید واکنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا کردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه کار مثبت دیگران را تایید کرده و او را تشویق کنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینکه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.