فال روزانه | فال روز جمعه ۳۰ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز جمعه 30 آبان 1393

جذاب ترین و مهم ترین اتفاقاتی را که در روز جمعه ۳۰ آبان ماه پیش رویتان دارید را در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان

بازدید : ۱۴۴ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز کارهای شما به گونه ای است که نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید که این کارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما کارهایی که قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند کرد. مهم نیست که برای سرعت بخشیدن و بهتر کردن عملکرد خود از چه چیزی استفاده می‌کنید؛ مهم این است که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت کافی برای تفریح کردن و لذت بردن خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز شما می‌توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه‌ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است خیلی خسته‌تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده‌اید!!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

وقتی که به دیگران می‌گویید دوست دارید برای مسافرت به یک جزیره در دریاهای جنوبی و یا به کوه‌های آلپ بروید کاملاً جدی حرف می‌زنید!! حتی اگر این مسافرت‌ها ظاهراً غیر ممکن به نظر می‌رسند، ولی قوه تشخیص شما می‌تواند برایتان راهی پیدا کند. اگر افرادی هستند که خیلی بهتان سخت می‌گیرند، آنها را در جریان تمام برنامه‌هایتان قرار ندهید. آرزوها و رویاهایتان را به فردی بگویید که دوست دارید همسفرتان باشد!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان واکنش نشان می دهید و برای روبرو شدن با مسئولیتهای جدید خود تلاش می کنید، اما بالاخره از حقه های اداری خسته شده و تصمیم می گیرید که در این بازی ها شرکت نکنید! اما این نوع کناره گیری سیاستمدارانه در نوع خودش خیلی قوی و محکم است، برای اینکه دیگران می فهمند شما قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید به عواقب عکس العمل های شغلی خود آگاهی کامل دارید. اما شما که می خواهید هفته ها و ماه های آینده شغلتان را داشته باشید، سعی کنید تمام پلهای پشت سرتان را خراب نکنید!
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می‌کند، همزادتان نیز از راه می‌رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می‌کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی‌تان فاش شده و شما برای پنهان کردن  آنها باید انرژی فوق‌العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی‌تفاوت می‌شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می‌کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی‌هایشان اهمیتی ندهند.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.
 

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.