فال روزانه | فال روز جمعه ۹ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز جمعه 9 آبان 1393

وقایعی را که پیش روی دارید برای روز جمعه ۹ آبان ماه در فال روزانه جذاب سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۹ آبان

بازدید : ۱۵۵ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چرا که کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

بر عهده گرفتن رهبری جمعی از دوستان یا همکاران می‌تواند ایده جالبی برای امروز شما باشد،‌ به خاطر اینکه آنها اعتقاد دارند شما اشتباه نمی‌کنید. معمولا تیرماهی‌ها دوست ندارند که به کسی اجازه دهند به جای آنها تصمیم بگیرد، اما حالا آرزوهای محقق نشده شما می‌تواند تاثیر منفی بر توانایی تصمیم گیری شما داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که پذیرفتن پند و عبرت دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. در نهایت، شما تنها کسی هستید که باید انتخاب کنید!
 

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.